Is dat sarcastisch bedoeld? Ik heb niet alle topics doorgelezen namelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat dom dat niemand daar nog niet op gekomen was.![]()
"Here on the coast, the Zeeuwse coast"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat er geen nederlandse artiesten optreden. Stom dat blof er niet staat bijvoorbeeld.
01:00 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd??
Kofi Ananquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:54 schreef nozem het volgende:
Nee, het wordt Mandela. Nu weet ik het zeker.
Nee, die wordt het niet. Hij is niet populair genoeg meer en zal zelfs door een groot deel van het publiek worden uitgefloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de mystery guest zal echt wel iemand speciaals zijn en niet zomaar een of andere uitgerangeerde artiest. Ik denk toch michael jackson.
Good Vibrationsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Knarf het volgende:
Wat zou Brain Wilson gaan zingen?
daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik had altijd begrepen dat de heren nog immer in onmin met elkaar leefden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe laat komt Pink Floyd??
Ik geloof het niet. En die zijn zeer cool inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef crossover het volgende:
is Razorlight al geweest? die zijn wel cool!
1 keer live gezien, beter dan op cd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:53 schreef Libris het volgende:
Stereophonics klinken goed
Bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Good Vibrations
Help Me Rhonda
Surfin USA Fun
Fun Fun
Oke, dan valt Mandela af. Dan zal het Anan wel zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:57 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mandela is niet de mystery guest, hij gaat wel spreken, maar dat is al aangekondigd.
Dit is de volgorde, ze zijn dus nog niet geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef crossover het volgende:
is Razorlight al geweest? die zijn wel cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |