Die onlineform werkt niet als je alleen een tel. nr. in Nederland hebt enzo.. Heb ik vorige keer geprobeerd..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef BIGGI het volgende:
letterman: http://www.cbs.com/lateni(...)nfo_get_ticket.shtml
http://www.cbs.com/lateni(...)nperson_ticket.shtmlquote:If you would like to submit an audience ticket request in person, we have representatives in our lobby to process your submission:
Monday-Friday from 9:30 a.m.-12:30 p.m.
Saturday and Sunday from 10:00 a.m.-6:00 p.m.
We are located at:
1697 Broadway
Between West 53rd and West 54th Streets
Please do not line up prior to 9:00 a.m. Anyone violating this policy will not be eligible to receive tickets.
* Wytze leest Jessica Alba en denkt Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Die onlineform werkt niet als je alleen een tel. nr. in Nederland hebt enzo.. Heb ik vorige keer geprobeerd..
Friday, July 22
Tom Arnold (Happy Endings)
Jessica Biel (Stealth)
Best aardig..
Gaat 't em dit jaar nog worden komrad?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef komrad het volgende:
have fun
ik reken er zelf iig niet meer opquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaat 't em dit jaar nog worden komrad?
hey ik zaterdagmorgenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Toad het volgende:
Ik vlieg vrijdagmorgen!!!!
Druk met Nederlanders zéker!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
het wordt druk in NYC
Hoeveel was je kwijt aan wisselkosten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef kepler het volgende:
vandaag ook nog ff 100 dollar gehaald bij het GWK, het komt nu lekker dichtbij
3,50... in totaal was ik 89 euro kwijt. Ik denk dat je goedkoper uit bent om in NYC zelf geld op te nemen, maar ik wilde wat begingeld hebben zeg maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt aan wisselkosten?
precies een week later vertrek ik richting Canade en hoe lang blijf jij?quote:
Vanwege de drukke agenda van mijn reisgenoot helaas een paar daagjes. Dinsdagavond zit ik in het vliegtuig terug naar Schiphol.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:22 schreef kepler het volgende:
[..]
precies een week later vertrek ik richting Canade en hoe lang blijf jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |