Lang in de rij staan naar wat ik gehoord heb. Ik las in de Lonely Planet dat je voor kaarten 's ochtends tussen half 8 en 8 in de rij moet staan.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:19 schreef Toad het volgende:
Ik zit te denken om naar zo'n late night show te gaan, bijv. van David Letterman. Iemand ervaringen?
Vliegticket vind ik erg hoog. Hotel valt weer erg mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:06 schreef thomastux het volgende:
hmm, zou nu 8 aug. via de Gaulle naar JFK vliegen(zelfde route de 18de retour), kom ik uit op 1.500 voor 2 volwassenen + 1200 voor een kamer met 2 bedden voor die 10 dagen, is dat erg duur?
(het is natuurlijk veel geld, maar om naar NYC te gaan?)
Heb je vliegen overwogen? Ik kom door de lucht op een prijs van ¤120 retour, is dat niet veel goedkoper?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:30 schreef Dizzee het volgende:
Inderdaad Jaguarized. Op de terugweg kan ik wellicht meerijden met een kennis, maar daar moet ik nog afspraken over maken. Ik ga er nu dus gewoon vanuit dat ik ook met de trein weer terugreis naar New York.
Ik kom $80,- one way, dus $160 round trip. Neem de trein (183 Regional Service) van 7.05uur en kom dan om 10.35uur aan op Washington Union Square. De terug reis zal denk ik rond 18.00uur in de avond zijn.
Verder zie ik nog bedragen van $137,- voor de 2103 Metroliner maar dan heb je een businessclass seat. Ook heeft die een snellere reistijd namelijk 3uur en 9 minuten.
Maar $80 voor een coachseat vind ik al ruim zat. Die schijnt trouwens vergelijkbaar te zijn 1e klas hier.
Nog goedkoper is wellicht de Greyhound bus. Maar daar heb ik echt slechte ervaringen mee, dus die neem ik sowiezo nooit meer.
Ah ok dus de bedragen liggen wat bij elkaar. De Regional is inderdaad het goedkoopst. Raar hoe die tarieven zich verhouden tot elkaar trouwens. Ik heb dan een tarief van 99$ voor New York - Washington maar voor hetzelfde tarief kan je ook New York - Miami afleggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:30 schreef Dizzee het volgende:
Inderdaad Jaguarized. Op de terugweg kan ik wellicht meerijden met een kennis, maar daar moet ik nog afspraken over maken. Ik ga er nu dus gewoon vanuit dat ik ook met de trein weer terugreis naar New York.
Ik kom $80,- one way, dus $160 round trip. Neem de trein (183 Regional Service) van 7.05uur en kom dan om 10.35uur aan op Washington Union Square. De terug reis zal denk ik rond 18.00uur in de avond zijn.
Verder zie ik nog bedragen van $137,- voor de 2103 Metroliner maar dan heb je een businessclass seat. Ook heeft die een snellere reistijd namelijk 3uur en 9 minuten.
Maar $80 voor een coachseat vind ik al ruim zat. Die schijnt trouwens vergelijkbaar te zijn 1e klas hier.
Nog goedkoper is wellicht de Greyhound bus. Maar daar heb ik echt slechte ervaringen mee, dus die neem ik sowiezo nooit meer.
Waar?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Heb je vliegen overwogen? Ik kom door de lucht op een prijs van ¤120 retour, is dat niet veel goedkoper?
Zeker. Kan nog steeds, ik heb nog geen tickets oid geboekt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Heb je vliegen overwogen? Ik kom door de lucht op een prijs van ¤120 retour, is dat niet veel goedkoper?
Miami.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok dus de bedragen liggen wat bij elkaar. De Regional is inderdaad het goedkoopst. Raar hoe die tarieven zich verhouden tot elkaar trouwens. Ik heb dan een tarief van 99$ voor New York - Washington maar voor hetzelfde tarief kan je ook New York - Miami afleggen.![]()
Ik heb nog zitten overwegen om een dagtrip te maken maar ik vind de prijzen net iets te hoog eigenlijk.
Tsja, wie niet. Ben er twee keer geweest. Echt een aanrader. Heerlijk klimaatje.quote:
Ik heb een keer een programma daarover gezien: twee vrouwen die vanaf Times Sqaure naar het Witte Huis gingen, de een per vliegtuig, de ander per trein. De dame die per vliegtuig ging, kwam 10 minuten eerder aanquote:Op zondag 17 juli 2005 18:40 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Zeker. Kan nog steeds, ik heb nog geen tickets oid geboekt.
Al is de totale reistijd met de trein wel sneller heb ik me laten vertellen.
Vliegwinkel?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:50 schreef Douwe het volgende:
Jaguarized >
[afbeelding]
Nog minder dus, zelfs
hehe, ja die heb ik ook gezien. heel lang geleden.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb een keer een programma daarover gezien: twee vrouwen die vanaf Times Sqaure naar het Witte Huis gingen, de een per vliegtuig, de ander per trein. De dame die per vliegtuig ging, kwam 10 minuten eerder aan
Ja, vliegwinkel! Je zal ongetwijfeld veel miles pakkenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vliegwinkel?
Dan zou ik nog miles krijgen ook![]()
Ik ga vanavond kijken of ik daar nog onder kan komen. Dan wordt het al wel weer interessant om een tripje naar Washington te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:55 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja, vliegwinkel! Je zal ongetwijfeld veel miles pakken
Dit is wel met stip mijn stomste post ever, sorry
Ik heb nog even gekeken, via de site van United zelf kwam het op 126$ en via Continental op 396$. Maar ik neem aan dat bij die prijs die jij gaf ook nog wel allerlei toeslagen komen aangezien ik een soort gelijk bedrag heb gevonden: 91 + 22 euro = 113 wat uiteindelijk 180 werd door de security taxes e.d.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef Douwe het volgende:
Ik denk dat ¤100 wel redelijk de bodem is... Het is geen low cost carrier, en dit is eigenlijk al best schandalig goedkoop. Ideale tijden, ook. En, het leuke van het tarief wat ik had gevonden: Je vertrekt vanaf JFK, en komt weer aan op Newark. Twee vliegvelden in een klap
Nou, als je mazzel hebt worden die kaarten je op straat aangeboden.. Wij wilden ook graag, maar kwamen er niet aan toe om in de rij te staan.. De laatste avond dat we in NY waren werden de kaartjes door iemand van NBC (of was het nou CBS?) aangeboden op straat, Times Sq. als ik me niet vergis.. Kaartjes waren echter voor de volgende avond, de avond dat we terug naar Schiphol vlogenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:19 schreef Toad het volgende:
Ik zit te denken om naar zo'n late night show te gaan, bijv. van David Letterman. Iemand ervaringen?
Ja, dat was idd balenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:12 schreef komrad het volgende:
dat is mooi zuur dr_evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |