altijd wel lastig als niemand mee wil/ kan.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:36 schreef komrad het volgende:
als ik iemand kan vinden die mee wil gaan Jaguarized
En als je nou niemand kan vinden? Wordt het dan deze zomer of helemaal niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:36 schreef komrad het volgende:
als ik iemand kan vinden die mee wil gaan Jaguarized
helemaal niet, ben er toch al 2 keer geweestquote:Op zondag 3 juli 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En als je nou niemand kan vinden? Wordt het dan deze zomer of helemaal niet?
kheb pcies het zelfde probleemquote:Op zondag 3 juli 2005 11:14 schreef komrad het volgende:
nee ik ga niet alleen, dat vind ik niets
En uiteindelijk vind ik wel iemand die mee wil, is me al meerdere keren gelukt. Meestal is geld het grootste probleem
over minder dan een maand met mn tante mee.quote:
Ga je nu in de herfst!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:24 schreef komrad het volgende:
ik ben er al in de winter en in de zomer geweest, allebei is super
ik ga als ik iemand kan vinden die geld en zin heeft om mee te gaanquote:
hoeveel betaal je voor je vlucht en hoelang blijf je?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:22 schreef marciemarcs het volgende:
19 augustus naar New York![]()
Heb er nu al extreem veel zin in
nee ik ga er niet naar toe om te shoppen. Vorig jaar ben ik ook in nyc geweest en heb toen maar een tshirt en longsleeve gekocht omdat ik anders weer met lege handen thuis zou komen wat natuurlijk raar zou zijn als je in nyc bent geweest. Maar shoppen in NYC is meer ergenis voor mij, als ik tenmisnte niet specifiek weet wat ik wil hebben. Vindt het namelijk zonde om uren winkel in winkel uit te lopen als je niet echt weet wat je wilt hebben. Ze hebben er zo fuckin' veel dat het gewoon irritant is om even te gaan kijken of er wat leuks tussen hangtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef GAMED0G het volgende:
Zijn er nog mensen die naast t geweldige Ny en t USA gevoel naar NY gaan voor een hobby of iets om het verder te exploren of om lekker te shoppen naar je favorieten exclusieve kleding merken!?!?!
Ik zelf ben namelijk een redelijke sneaker freak en ben dan ook gefocused op Air Jordans en ga me collectie dus duidelijk uitbreiden in NY...er zijn daar vele spots die ik wil bezoeken ....
meer mensen met hobby's die ze uitbreiden in NY?
ga na de 25e, dan kan je vliegtickets voor lekker cheap krijgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef Toad het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 23e voor 5 dagen. Weet iemand wat van Delta Airlines? Beetje goede vliegtuigmaatschappij?
Dat kan (helaas) niet i.v.m. de agenda. Wellicht de terugreis dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ga na de 25e, dan kan je vliegtickets voor lekker cheap krijgen!
Delta is op zich prima.. Maar, weinig tot geen beenruimte + hele oude stewardessenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef Toad het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 23e voor 5 dagen. Weet iemand wat van Delta Airlines? Beetje goede vliegtuigmaatschappij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |