Is onzin inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:23 schreef thomastux het volgende:
maar wat ik hoorde is dat je beter uit die 'hoods' kunt blijven, nooit manhattan moet verlaten. valt dat dan wel mee?
strak verslag btw
Hangt van jezelf af. Ikzelf heb er 3 maanden gewerkt(stage) en gewoond. Waren de 3 beste maanden van mn leven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Soul_Survivor het volgende:
Is het nou aan te raden om te gaan wonen in NYC? Of Amerika in het algemeen? Ik hoor namelijk niet veel lovende dingen daar over.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:34 schreef kepler het volgende:
kort verslagje van een paar dagen in NYC:
ik voelde me trouwens wel een NY toen mensen mij de weg vroegen
Ik over 3 dagen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Wytze het volgende:
Update mij even. Welke fokkers gaan er allemaal naar NYC deze zomer?
Wordt je al zenuwachtig?quote:
nee joh, valt wel mee. maar denk dat ik vrijdagavond moeilijk in slaap kan komen.quote:
Delta?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:31 schreef Dizzee het volgende:
[..]
nee joh, valt wel mee. maar denk dat ik vrijdagavond moeilijk in slaap kan komen.![]()
vliegtuig vertrekt om 11 uur.
Vervelende mensen, "slechte economie" dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Hangt van jezelf af. Ikzelf heb er 3 maanden gewerkt(stage) en gewoond. Waren de 3 beste maanden van mn leven.Het waren maar 3 maanden. Ik wist dat ik weer terug zou gaan naar Nederland. Dan ervaar je het denk ik ook anders dan wanneer je je er 100% zou settelen. Weet niet of ik er mn leven lang zou willen wonen. Vrienden/famile ga ik denk ik wel missen dan.
Wat voor 'niet lovende dingen' hoor je dan?
Het moeilijkst is (mede door de economische omstandigheden) om daar een vaste baan te krijgen. Lukt je dat, dan kun je al die procedures starten. Lukt je dat niet, dan houd het gewoon op. Helemaal als je er vast wil wonen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Vervelende mensen, "slechte economie" dat soort dingen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef Toad het volgende:
Ook ik ben weer terug. Later volgt een beknopt verslag met wat fotos.
ik over 12quote:
oeh, ik ookquote:
Ik ga de eerste zondag naar Harlem. Naar zo'n gospelvoorstelling.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef Dizzee het volgende:
lijkt me genoeg te zien. ben dan ook van plan dat een keer te doen.
ongeveerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel de goeie kant op gestuurd he?![]()
zit nu bij Easyinternet en daar heb je een USB aansluitingquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga de eerste zondag naar Harlem. Naar zo'n gospelvoorstelling.![]()
Ik heb trouwens een digitale camera met een 16 en 32mb kaartje erbij. Een keer gratis gekregen bij overstappen naar een ander energiebedrijf. Maar natuurlijk zijn die kaartjes zo vol. Iemand enig idee of je die foto's ergens van je kaartje af kan halen (via usb) en kan mailen? Mag je in de NY Public Library nog gratis internetten?? Anders zit ik er over na te denken om me laptop mee te nemen maar alleen als het niet anders kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |