Lijkt mij wel.. Je kan toch nooit alles zien, en als het je eerste keer is moet je gewoon de highlights pakken imoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:52 schreef thomastux het volgende:
[..]
ok, dan ga ik dat zeker doen.
tot nu toe staan op m'n verlanglijstje de New York pas(toegang tot dingen als empier state building en nog 39 bekende, en minder bekende, highlights), toer met zo'n hopon-hopoff bus, keertje naar de bios en die SunSet cruise. Geeft dat een beetje een goed beeld?
Lekker temperatuurtje Kepler! Keep us updated.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef kepler het volgende:
woei ik zit nu in NYC in het internetcafe op TS
ik zit in Hotel Carter en de kamer is echt prima, zeker voor het weinige geld wat ik ervoor heb betaaldHet weer is echt prima, ongeveer 30 graden
later deze week een beter verslag
neither did I, maar het is een kwestie van ongeveer vertellen wat je gedaan hebt(wat bezocht/gezien), wat voor apparte, leuke dingen je hebt mee gemaakt, wat indruk maakte. Gewoon zo'n beetje wat je allemaal beleefd hebt. En heey, het hoeft geen literair meesterwerk te wordenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef Dizzee het volgende:
zo'n reisverslag is wel een leuk idee thomastus. heb er alleen nog nooit 1 geschreven. hoe kan je zoiets het best aanpakken
whehe, oke thomastux.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef thomastux het volgende:
[..]
neither did I, maar het is een kwestie van ongeveer vertellen wat je gedaan hebt(wat bezocht/gezien), wat voor apparte, leuke dingen je hebt mee gemaakt, wat indruk maakte. Gewoon zo'n beetje wat je allemaal beleefd hebt. En heey, het hoeft geen literair meesterwerk te worden, maar verbaas ons!
oeh, en het is tuX![]()
strak plan! ben echt benieuwdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:11 schreef Dizzee het volgende:
[..]
whehe, oke thomastux.
zal proberen elke dag wat op papier zetten en later online zetten. uiteraard met wat foto's erbij.![]()
Your voucher will expire on October 31, 2005.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:33 schreef matthijst het volgende:
Misschien iets voor in de OP:
Als je, 30 dagen voor vertrek, hier je gegevens invult:
mvpclub.espnzone.com/preregister.html
Krijg je een kortingskaart van $20, te besteden aan eten of ESPN-artikelen en een koeltasje. Daarnaast krijg je een gamecard met 40 punten erop, waarmee je in de ESPNZONE spelletjes kunt spelen (boxen enzo).
Toch mooi een keer goedkoop eten of een leuk T-shirt voor nop!
stoer, ik ga ook naar dat hotel!quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:34 schreef kepler het volgende:
kort verslagje van een paar dagen in NYC:
Zaterdag aangekomen na een vermoeiende vlucht en gelijk door gegaan naar Central Park om daar even te relaxen. Daarna ben ik rond een uurtje of 6 gaan eten bij TGI Fridays waar een aardige ober ons nog een aantal restaurants heeft aangeraden. Rond een uur of 10 maar geslapen want intussen was ik al 30 uur wakker...
Op zondag zijn de 2 vrienden waar ik mee was naar het vrijheidsbeeld gegaan en ik heb een beetje rond gelopen bij Financiel District. Wall Street beetje bekeken, maar daar was niet heel veel aan eigenlijk. Toen naar de City Hall gegaan en vervolgens richting Brooklyn Bridge, wat een leuke wandeling is. Bij Wall Street krijg je overigens het geval alsof je in de Grand Canyon loopt, alle gebouwen zijn echt hoog. Toen langs de Fish Market weer terug gelopen richting Clinton Castle om mijn 2 vrienden weer op te halen. Daarna hebben we nog een beetje rondgelopen op Times Squaren en 's avonds zijn we naar de comedy-club The Improv gegaan, geen aanrader helaas. De optredens waren echt suf, en de halve zaal liep voor tijd weg. Wij zijn wel netjes blijven zitten
Op maandag gewinkelt bij Macy's, Manhattan Mall en een beetje rond het gebied van ESB gelopen. Vandaag zijn we naar de Bronx Zoo geweest en dat is een geweldige dierentuinZeker de moeite waard en daar zijn we 5 uur geweest. Daarna een City Pass gehaald (53 dollar voor ESB, Guggenheim, MoMa, 2 uur Circle Line, History Museum, Sea Intrepid Museum), wat zeker de moeite waard is!!!! 's Avonds ESB beklommen en mooie foto's gemaakt.
We reizen veel met de Metro en het is echt heeeeel erg warm, zo rond de 38 gradenJe merkt wel dat er veel politie en militairen op straat lopen. We hebben 3 bommeldingen net gemist, gisteren was er 1 op Madison Avenue waar we ook waren. We vonden dat er al zoveel politie en militairen aanwezig waren, maar dat was dus vanwege een bommelding lazen we vandaag in de krant. Het hotel ligt om de hoek bij Times Square (Hotel Carter) en ondanks de slechte verhalen is het echt een prima hotel!!!!
Zaterdag vlieg ik pas weer weg, er is dus nog een hoop te beleven![]()
Hopelijk wordt het wel iets minder warm komende dagen.... 100 degrees is niet uit te houden....
ik voelde me trouwens wel een NY toen mensen mij de weg vroegen
Geld op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |