Speak for yourself.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Berkery het volgende:
U2 had gewoon moeten stoppen na Achtung Baby, maar ik vrees dat ze nog 25 jaar doorgaan![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef MidnightRambler het volgende:
U2 is ok, maar mist de energie tijdens een live optreden.
Maar geslaagd ofquote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Hbjr het volgende:
haha, ik heb u2 gebruikt voor me praktijk examen. vond Vertigo wel lekker klinken bij me eind productie. wil het nummer nooit meer horen, 200 x rewind en foutjes zoeken word het nummer gaar![]()
Er is een verschil tussen top 40 muziek en in de top 40 staan...quote:
Ik ook. Dat Bono met z'n rollatortje het podium opschuiftquote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Berkery het volgende:
U2 had gewoon moeten stoppen na Achtung Baby, maar ik vrees dat ze nog 25 jaar doorgaan![]()
Het was idd. maar een saaie energieloze bedoeling afgelopen woensdag...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef MidnightRambler het volgende:
U2 is ok, maar mist de energie tijdens een live optreden.
Da´s een standaard regel bij MOJO concerten, daar heeft U2 niets mee te maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef rashudo het volgende:
Bij je tickets krijg je een brief waar in staat dat je geen digitale camera mag meenemen die beter is als 3,2 megapixels
fuck u u2
Idd u2quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da´s een standaard regel bij MOJO concerten, daar heeft U2 niets mee te maken.
wat weet jij daar nou van, man!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik stoor me niet aan de muziek zelf, wel aan Bono.
Die goede doelen geeft hij namelijk helemaal geen fuck om, echt niet.
Hij krijgt er awards voor etc omdat hij zoveel doet voor de 3e wereld enzo, terwijl hij het alleen maar doet voor zijn eigen populariteit, hij vindt zichzelf namelijk geweldig (voor het geval dat mensen dat nog niet aan hem zagen).
Alles doen om maar over te komen als een held, goeie doelen, blabla, maar het enige doel waar hij het voor doet is hijzelf.![]()
![]()
Ik zeik U2 niet af, met de muziek is op zich niks mis. Het is alleen niet mijn smaak, veel te pop en veel te massa-gericht voor mij dus, ik kan me wel voorstellen dat iemand anders het goed vindt. Maar daar ging het bij mij niet om.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van, man!Ik ben geen U2-fan, maar ik ga niet een ander afzeiken, omdat ik z'n motieven niet ken. Durf jij te beweren dat je Bono kent? Waarop baseer je je uitlatingen? Bono is (itt veel andere artiesten) nooit arrogant op mij overgekomen. Wil niet zeggen dat hij het niet is, maar het zegt ook niet dat hij het per definitie wél is.
Ben je soms een beetje jaloers?
lul niet zo vreselijk dom. Hoe kan jij nu weten wat iemands motieven zijn om geld aan goede doelen te geven?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:21 schreef Ixnay het volgende:
Dat wat ik zeg over die goede doelen is waar.
Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lul niet zo vreselijk dom. Hoe kan jij nu weten wat iemands motieven zijn om geld aan goede doelen te geven?
Toevallig heb ik Bono ontmoet op mijn vorige werk en hij is alles behalve arrogant. Hij is zelfs erg aardig. Daarnaast heb ik nog maar zelden iemand zo vurig voor goede doelen horen pleiten. Dat lukt je niet als je het alleen voor je eigen haggie doet hoor. Dusssssss, wie moet er hier zijn bek nu houden?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |