abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2005 @ 13:56:32 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_30998462
Nou ja, we hebben er iig een leuke column aan overgehouden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 september 2005 @ 13:58:51 #227
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30998535
van je afschrijven zegt mijn psycholoog in dit soort gevallen !!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_30998544
Ik dacht dat ik een kutdag had
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_30999190
Zie je, ook Bjoro moet al op de sofa. Al net zo'n loser als Lurling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 september 2005 @ 14:33:01 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30999406
Whehe, leuk verhaal.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:36:22 #231
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30999496
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, leuk verhaal.
nee hoor

tis namelijk echt gebeurt !
256 goals !
pi_31067269
Morgen ook even op de FP zetten tong en Vaduz, dan krijgen we discussie daar!
www.thuisuiteten.nl
pi_31068246
Komt goed.
That's all folks!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:24:29 #234
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31076384
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Morgen ook even op de FP zetten tong en Vaduz, dan krijgen we discussie daar!
over de ANWB
256 goals !
pi_31080760
Zou ook leuk zijn, ANWB tegen Route Mobiel is de finale van het NK.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:57:14 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_31082658
Tong heeft ook even op de FP gereageerd MM.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31092840
Goed zo ome tong, ik zag het!
www.thuisuiteten.nl
pi_31151567
quote:
MARCO VERGEET IEMAND

Het selectiebeleid van Marco van Basten is ondoorgrondelijk en voor ons, gewone stervelingen, soms onbegrijpelijk. Vanavond speelt Oranje de cruciale match tegen de Tsjechen, hoewel ook bij een nederlaag kwalificatie nog nabij is. In dat geval dient Macedonië, altijd lastig, thuis verslagen te worden. Zo op de drempel van een mondiaal voetbaltoernooi, een perfect leermoment voor veel jonge spelers en piekmoment voor de gearriveerde sterren, zou Van Basten geen risico moeten nemen. Toch vergat hij weer om iemand te selecteren, waarvan ik al tijden vind dat die er bij hoort.

Nee, ik doel niet op Kalou, want die krijgt voorlopig geen Nederlands paspoort. Het gaat ook niet om Roy Makaay, Pierre van Hooijdonk of Patrick Kluivert. Nee, het gaat om een middenvelder. Zo één die met gif durft te voetballen, een venijnige jongen. Een pure winnaar, die het technisch verfijnde middenveld een beetje meer body kan geven.

Toch negeert Van Basten hem al een tijdje opzichtig. Het is te gek voor woorden. De voetballer heeft een zwak voor Eindhoven, wat ongetwijfeld tegen het zere been van de erg Amsterdams georiënteerde Marco is. San Marco zoekt eerst in Amsterdam, vervolgens in Alkmaar, om vervolgens via Rotterdam eens af te dalen richting Eindhoven en alles wat die stad lief heeft of had. Want inmiddels speelt deze speler al niet meer in Eindhoven.

Sinds de zomer is de speler in kwestie begonnen bij een nieuwe club. Die club begon de competitie toch best aardig en daar had deze speler absoluut een aandeel in. Misschien niet zo groot als bij zijn vorige clubs, maar hij heeft toch alles in zich om uit te groeien tot een speler van waarde. Zijn clubcoach heeft ook interlands gespeeld voor ons land en kan toch niet worden beschuldigd van een gebrek aan visie. Sterker nog, vorig jaar mocht deze trainer nog een kampioensfeestje vieren met de huidige club van de middenvelder die ik zo mis.

Ik zei het al, hij durft de beuk erin te gooien. Zijn grootste kwaliteiten liggen zelfs op het corrigerende gebied. Met honderden wedstrijden ervaringen in het profvoetbal, is hij de aangewezen persoon om een middenveld balans te geven. Het is zo iemand waarover medespelers zeggen dat ze blij zijn met hem in plaats van tegen hem te voetballen. Iemand die toch ervaring heeft met voetbal in de top, getuige zijn staatje met clubs. Iemand die Oranje goed kan gebruiken.

Ja, er zijn vast minpunten te bedenken. Hij laat allicht wel eens iemand uit zijn rug lopen en is op snelheid zeker te kloppen. Bovendien is het wel een speler met een eigen mening en zal hij niet schromen om die te geven. Maar was Marco zelf niet ook een eigenwijze jongen, die zijn trainers tot wanhoop kon drijven? Ik begin sterk het idee te krijgen dat Marco de strijd met deze speler niet aandurft. Dat hij iets tegen de mens achter de voetballer heeft en zich daar niet over heen kan zetten.

Want het is te gek voor woorden dat Marco voor zijn positie nu spelers heeft geselecteerd die bij ieder weldenkend mens de wenkbrauwen doen fronsen. Natuurlijk, Hedwiges Maduro is een fantastisch talent en mag er wel bij, maar wat heeft Olaf Lindenbergh in die drie duels voor Ajax nu meer laten zien dan de speler die nu thuisgelaten wordt? Waar komt George Boateng nu weer vandaan, een kuitenbijter waar je er zo twaalf van kunt vinden? Kiest Marco voor jongens die zonder mokken de Praagse tribune zullen bevolken, in plaats van een middenvelder met meer kwaliteiten die Oranje naar een hoger plan kan tillen?

Het lijkt er op. Ik vind dit een kwalijke zaak. Ik gun Marco van Basten het beste met Oranje, maar ik hoop dat hij eindelijk eens gaat inzien dat hij de beste spelers moet opstellen. Dan valt er nog veel meer uit te halen. Met dat gouden pikkie alleen zal Marco straks op de eindronde toch niet zulke hoge ogen gaan gooien? Hij kan ons, de serieuze voetballiefhebbers die een sterk Nederlands elftal willen zien, niet langer in de steek laten. Gooi die schroom voorbij Marco. Voor vanavond is het te laat, maar voor woensdag kan het nog. Grijp die telefoon en bel Rob Maas. Want dit slaat nergens op.
www.thuisuiteten.nl
pi_31151658
Nette column, mm
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31151709
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 maandag 3 oktober 2005 @ 19:07:33 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_31152166
Hij's leuk

maandag 3 oktober 2005 @ 19:10:03 #242
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31152253
Wel leuk, maar ik voelde de hele column lang al aankomen dat het over iemand anders zou gaan dan die speler waar echt discussie over is.
pi_31152261
Hij is leuk al ben ik Van Basten wel een beetje zat zo langzamerhand. Met die persconferentie heeft hij voor mij echt iedere sympathie verspeeld, wat een galbak.

Wagendorp had vandaag ook een aardige over hem in de volkskrant.
pi_31152359
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef Noca het volgende:
Wel leuk, maar ik voelde de hele column lang al aankomen dat het over iemand anders zou gaan dan die speler waar echt discussie over is.
Maar dan toch verrassend dat het Rob was?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:13:27 #245
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31152388
Dat wel
pi_31152401
quote:
Dat had je al kunnen zien aan de naam van de auteur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31152463
Leuk, herkenbaarheid bij de lezer.
www.thuisuiteten.nl
pi_31153853
quote:
Precies, maar dan nog lees je door zonder te kijken wie het is.

Leuk gedaan Mich!
That's all folks!
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:31:34 #249
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31154863
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, maar dan nog lees je door zonder te kijken wie het is.
Idd, was toch wel benieuwd naar wie het zou zijn, maar netjes doorgelezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')