Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
jeej ik hem em en hij of ehm ZIJ is geweldig!!!!!!
heb ook een bluetooth stick gekocht en het werkt echt super!
Wachten waarop?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik denk gewoon dat er nog geen andere softwareversie is.
Trouwens, het wachten duurt me (nouja, mijn zusje dan) iets te lang. Nu al ruim 2,5 maand. Ik denk dat ik ff een belletje ga plegen
ehm, nee...alles werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
GefeliciteerdHet ís ook een heel mooie foon! Vooral het beeldscherm is erg mooi.
Maarre...heb jij ook last van de fouten in de software?
Ach ja ik was het alweer helemaal vergeten...hij zal bij mij ook wel binnenkort in de brievenbus vallenquote:
Nee. Je moet het via de website bestellen. Heb je overigens geen e530 voor nodig trouwens..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:41 schreef Geqxon het volgende:
Kun je dat juweeltje niet in de winkel ophalen?
Registratie- en imeicode volgens mij. Lijkt mij erg sterk dat je met een ander model ook het sieraad kunt bestellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 08:12 schreef mrsj het volgende:
Je hebt een bepaalde code nodig die onder de batterij staat aangegeven...
Beetje vreemd dat iedereen dat sieraad dan maar kan bestellen.
Als je je muziek speelt via de mp3speler en je klapt je foon dicht zou hij aan moeten blijven als het goed isquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:11 schreef Blackstrawberry het volgende:
Ik heb een vraagje over de mp3-speler.
Als je de mp3-speler aanzet en je klapt m dicht dan kapt mijn mp3-speler ermee.
Weet iemand of je dit kan veranderen?
Want op veel andere samsung telefoons met mp3-speler blijft hij dan gewoon doorspelen.
Volgens mij is het gewoon een aktie bestemd voor gebruikers van de Samsung E530 Ladyphone..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Registratie- en imeicode volgens mij. Lijkt mij erg sterk dat je met een ander model ook het sieraad kunt bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |