abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30894623
hahaha

nou samen balen is altijd nog gezellig als in je eentje

mijn beste vriendin heeft em al een tijdje en loopt er heel de dag mee voor mijn neus te zwaaien, niet eerlijk
pi_31164245
jeej ik hem em en hij of ehm ZIJ is geweldig!!!!!!

heb ook een bluetooth stick gekocht en het werkt echt super!
pi_31207642
Ik heb vandaag mijn foon teruggehad van de Orange shop. Er is een software-update gedaan. Echter zitten nog steeds dezelfde fouten erin
(Toetstonen instellen kan, maar werkt niet en gedownloade javagames doen het niet).
#geen
pi_31207675
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
jeej ik hem em en hij of ehm ZIJ is geweldig!!!!!!

heb ook een bluetooth stick gekocht en het werkt echt super!
Gefeliciteerd Het ís ook een heel mooie foon! Vooral het beeldscherm is erg mooi.

Maarre...heb jij ook last van de fouten in de software?
#geen
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:46:42 #105
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31207963
Ik denk gewoon dat er nog geen andere softwareversie is.

Trouwens, het wachten duurt me (nouja, mijn zusje dan) iets te lang. Nu al ruim 2,5 maand. Ik denk dat ik ff een belletje ga plegen
pi_31241678
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik denk gewoon dat er nog geen andere softwareversie is.

Trouwens, het wachten duurt me (nouja, mijn zusje dan) iets te lang. Nu al ruim 2,5 maand. Ik denk dat ik ff een belletje ga plegen
Wachten waarop?
#geen
pi_31273891
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Het ís ook een heel mooie foon! Vooral het beeldscherm is erg mooi.

Maarre...heb jij ook last van de fouten in de software?
ehm, nee...alles werkt bij mij prima.

Ik vroeg me alleen af of je de datum op het externe display uit kan zetten zodat je het plaatje of de foto beter ziet? ik kan dat nergens vinden...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:09:59 #108
45511 TimmyAsd
pi_31278281
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wachten waarop?
Op dat Otazu-dingetje..
pi_31281691
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Op dat Otazu-dingetje..
Ach ja ik was het alweer helemaal vergeten...hij zal bij mij ook wel binnenkort in de brievenbus vallen
#geen
pi_31289225
ik heb em ook besteld maar hij zou er over 3 weken zijn en dat is volgende week dus ben benieuwd.
pi_31289409
Kun je dat juweeltje niet in de winkel ophalen?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:43:53 #112
45511 TimmyAsd
pi_31289494
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:41 schreef Geqxon het volgende:
Kun je dat juweeltje niet in de winkel ophalen?
Nee. Je moet het via de website bestellen. Heb je overigens geen e530 voor nodig trouwens..
pi_31295132
niet? je moet toch al die gegevens invullen?
pi_31302380
Je hebt een bepaalde code nodig die onder de batterij staat aangegeven...
Beetje vreemd dat iedereen dat sieraad dan maar kan bestellen.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_31303105
Ik heb een vraagje over de mp3-speler.
Als je de mp3-speler aanzet en je klapt m dicht dan kapt mijn mp3-speler ermee.
Weet iemand of je dit kan veranderen?
Want op veel andere samsung telefoons met mp3-speler blijft hij dan gewoon doorspelen.
pi_31305344
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 08:12 schreef mrsj het volgende:
Je hebt een bepaalde code nodig die onder de batterij staat aangegeven...
Beetje vreemd dat iedereen dat sieraad dan maar kan bestellen.
Registratie- en imeicode volgens mij. Lijkt mij erg sterk dat je met een ander model ook het sieraad kunt bestellen
#geen
pi_31305360
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:11 schreef Blackstrawberry het volgende:
Ik heb een vraagje over de mp3-speler.
Als je de mp3-speler aanzet en je klapt m dicht dan kapt mijn mp3-speler ermee.
Weet iemand of je dit kan veranderen?
Want op veel andere samsung telefoons met mp3-speler blijft hij dan gewoon doorspelen.
Als je je muziek speelt via de mp3speler en je klapt je foon dicht zou hij aan moeten blijven als het goed is
Als je op een andere manier je muziek afspeelt (andere menu-optie) dan gaat de muziek idd uit als je de foon dichtklapt.
#geen
pi_31308109
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:28 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Registratie- en imeicode volgens mij. Lijkt mij erg sterk dat je met een ander model ook het sieraad kunt bestellen
Volgens mij is het gewoon een aktie bestemd voor gebruikers van de Samsung E530 Ladyphone..
En niet een ander toestel..
Ik gok ook maar wat
pi_31323193
Registratielink: http://nl.samsungmobile.com/promotion/e530_ladyphone/index.jsp
http://nl.samsungmobile.com/promotion/e530_ladyphone/register.jsp

Het kan dus niet, in ieder geval niet volgens de mij bekende links.
#geen
pi_31328951
hai mensjes,

Heb sinds een week ofzo die ladyphone, ben er goed over te spreken
nu heb ik gisteren zo'n bluetooth dongle gekocht en ik kan dus verbinding maken van tel. naar comp. en zo de bestanden van mijn tel. eruit halen. verbinding blijft in stand.
Doe ik het nu echter andersom; ik wil met mijn tel. mp3 uit computer bestand halen; dan zoekt ie netjes krijg ik de hele lijst te zien, maar na een kleine 20sec. verbreekt dat gekke toestel ineens de bluetooth verbinding?? uiterst frustrerend en ik weet het niet meer? kan iemand mij aub helpen!!!!!

Alvast Kei bedankt!!
pi_31330371
heb net ook gepost.. en na nóg wat proberen ben ik er toch zelf uitgekomen..dûh!! het was eigenlijk vrij simpel,maar je moet er maar net even opkomen!!
doei doei
pi_31334580
by the way; ik vind dat vrouwengedeeltje dus werkelijk helemaal nergens opslaan hé?!! whahahaha tis gewoon te achterlijk voor woorden wie verzint zoiets! Maar verder vind ik hem/haar/het helemaal geweldig, vooral dat paarse kleurtje prrrw. maar dat tasje wat erbij zit is écht butUgly!!! niet om ááán te zien! whahahaha...
Het is écht een super telefoontje lekker makkelijk in omgang,mooie smooth vormgeving, mooi duidelijk display enz enz enz enz...
pi_31334612
owh en ps; hebben jullie ook via het externe gedeelte ontdekt dat je het lampje kunt aanzetten?(makkelijk als je je sleutelgat niet kunt vinden ) en ook foto's kunt maken mét flits? zónder eerst die functie te openen met klepje open???
pi_31334723
Mijn zusje heeft er vandaag één aangeschaft en komt zojuist helemaal happy de kamer inhuppelen .
pi_31359258
Ik kan niet wachten totdat het sieraad hier word afgeleverd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')