Mwoah.quote:
Volgens mij alleen een 48-uurs ban ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik tubgirl plaatje plaats? Krijg ik dan alleen maar een ban voor 48 uur en verder niks?
Minimaal 48 uur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een 48-uurs ban ja.
Retardquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ik ben namelijk nog nooit gebanned... Lijkt me wel een x leuk... Maar langer dan 48 uur hou ik niet uit hoor. :$
Dat zie je dan wel weer..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dan moet ik een 48 uur ban krijgen en niet langer
Nee hoor, ligt aan de omstandigheden. Als je zegt "hihi, ik krijg toch maar 48u, hier een tubgirl!!!11!11!" weet ik bijna zeker dat je langer dan twee dagen weg bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Ordinair het volgende:
Je grot, ligt eraan wie je treft.Zal maximaal 2 weken zijn en minimaal 48 uur.
poeet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef DrSeuss het volgende:
Een vrouw zoals een vrouw moet zijn
Voluptuees en lening, oh zo fijn
Gevoelig, beheerst en hoogst charmant
Spuit jouw open poepgat, nonchalant
Op ongeėvenaarde wijze
Eerder opgegeten spijzen
In een mooi gekromde boog
Op volle kracht, recht omhoog
De soeplesse ook waarmee
Je goudgekleurde diarree
Weer, in omgekeerde stand
Met geopende mond, opvangt
Is voor mij voldoende reden
Hier als spreekbuis op te treden
Van het kunstwerk je verricht
Op je lieftallige gezicht
mr. hands blijft het allerergste...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef Hustler85 het volgende:
biggernigger is volgens mij eerder dan tubgirl. Zoek maar eens op biggernigger op google en dan de eerste link.
Ik ook, gecensureerd en met een kloon, dat dan weer wel.quote:
ligt eraan, als jij je vrienden zo erg wilt schokken dat ze je de grootste viespeuk op aarde vinden heb je zeker wat gemist.quote:
en nee ik post geen link naar mr. hands, zoek maar op googlequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ligt eraan, als jij je vrienden zo erg wilt schokken dat ze je de grootste viespeuk op aarde vinden heb je zeker wat gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |