Voor 20 min heb je volens mij 800 mb nodig. Af en toe even opslaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Jane het volgende:
Ik ben nog steeds aan het capturen, maar ik ben bang dat mijn schijf niet groot genoeg is om het allemaal op te nemen.
Aandelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Matness het volgende:
Waar leeft Bob Geldof de afgelopen 20 jaar van trouwens? Op een vage Folk-solo cd na heeft ie niks meer gemaakt.
Is het zeker dan dat er een surprise act komt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat het de Rolling Stones zijn die we vanavond als suprise act krijgen. Iets groters is er toch niet naast Michael Jackson en wat niet dood of aanwezig is.
Van weinig volgens mij. Zijn muziekcarriere is in de goot beland na de eerste Live Aid. Hij was bang dat mensen hem ervan zouden beschuldigen er persoonlijk voordeel uit te proberen te halen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Matness het volgende:
Waar leeft Bob Geldof de afgelopen 20 jaar van trouwens? Op een vage Folk-solo cd na heeft ie niks meer gemaakt.
Hij is de bedenker van Expeditie Robinson. Reken uit je winst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Matness het volgende:
Wees gerust, als Macca de finale in Londen doet, is de kans ultra-klein dat Michael J. er ook komt. Die twee zijn niet meer zulke goede vrienden.quote:
Jammer. Say Say Say en The Girl is Mine zijn briljantquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees gerust, als Macca de finale in Londen doet, is de kans ultra-klein dat Michael J. er ook komt. Die twee zijn niet meer zulke goede vrienden.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Hij is de bedenker van Expeditie Robinson. Reken uit je winst.
Damn...quote:http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/1495976.stm
Further down the list at number 18 comes Bob Geldof. His involvement with Castaway Productions, which makes Survivor, and the radio production firm Ten Alps bring his fortune to £30m.
Jammer dat ie dit keer niet van het podium afspringt. Maar ja, Bono is opok geen 18 meer natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Jane het volgende:
Van de 'jeugd' mag je U2 niet meer mooi vinden, maar ik vind dit toch echt prachtig hoor.
Coldplay komt nog , U2 is toch een beetje een ripp of van Coldplay natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn. Vierde nummer en nu al HET hoogtepunt van de dag.
Wou net zeggen, prachtig dit. Zeer mooi begin!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Jane het volgende:
Van de 'jeugd' mag je U2 niet meer mooi vinden, maar ik vind dit toch echt prachtig hoor.
Truequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn. Vierde nummer en nu al HET hoogtepunt van de dag.
Te maken met die rechten van de Beatles songs?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees gerust, als Macca de finale in Londen doet, is de kans ultra-klein dat Michael J. er ook komt. Die twee zijn niet meer zulke goede vrienden.
"So brilliant we decided to pull the plug"quote:
andersom bedoel je zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Coldplay komt nog , U2 is toch een beetje een ripp of van Coldplay natuurlijk![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef Bullpit het volgende:
U2 is toch een beetje een ripp of van Coldplay natuurlijk![]()
Yep!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Te maken met die rechten van de Beatles songs?
Wat is de line-up in Berlijn? Udo Jurgens met Santa Maria?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even snel naar WDR gezapt. In Berlijn staan ook bepaald niet weinig mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |