maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doequote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal ga
quote:
Uhmm neequote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doe
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef JortK het volgende:
Nieuwste kut pakket aller tijden: SecuRemote![]()
Inbellen door heel Europa... werken ze met SecuRemotequote:
Waarom heb je het offline gehaald Jump?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef Jump het volgende:
Ik heb me forum statistiekjes offline gehaald en de huidige database door de plee getrokken. Het enigste wat ze deden wat de 2 figuurtjes in de OP van dit topic.
Zolang ik er niks verder met doe gaan ze offline blijven![]()
Figuurtjes heb ik dus ook uit de txt gehaald.
database had bijna 300000 records en om deze enkel voor 2 figuurtjes te gebruiken die enkel bekeken worden als er een nieuw topic is, vond ik het wat overbodig gewordenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb je het offline gehaald Jump?
Databeest was maar 6 MB groot, en de figuurtjes die php uitspugde maar enkele kB'squote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm owja
* Sjowhan wilt het evt. wel hosten
ik 3, en kan dan rond half 7 weer mooi uit bed stappenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef mschol het volgende:
shit man ik mag over ongv 2 uur me nest weer in
Is inderdaad een leuke film. Ik heb afgelopen vrijdag ook Sin City gezien. Vond ik ook wel een goede filmquote:Op maandag 4 juli 2005 16:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Inbellen door heel Europa... werken ze met SecuRemote
* JortK heeft trouwens nog een filmtip: hostage![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft aardige vrienden... douwen hem een 260Gb Mixxor FTP onder zijn neus![]()
Kun je niet een werkende digsearch maken ala dat geval van QG? (werkt wel maar verbinding is meestal nogal traag).quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Jump het volgende:
[..]
database had bijna 300000 records en om deze enkel voor 2 figuurtjes te gebruiken die enkel bekeken worden als er een nieuw topic is, vond ik het wat overbodig geworden
[..]
Databeest was maar 6 MB groot, en de figuurtjes die php uitspugde maar enkele kB's
Uiteraard alleen voor sc'ers he.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet een werkende digsearch maken ala dat geval van QG? (werkt wel maar verbinding is meestal nogal traag).
Hoe vaak ga je nog melden dat je FTP´s en een site hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft aardige vrienden... douwen hem een 260Gb Mixxor FTP onder zijn neus![]()
Een hamer werkt ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk laptops, alleen als er een password op de local admininstrator staat wat de user niet weet, is er 1 oplossing.. kraken
Lang leve ERD-commander of de Linux Bootflop
Pffff altijd lastig...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog melden dat je FTP´s en een site hebt?
Moeten we je nu stoer vinden?![]()
Juist welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat doe ik maar niet met laptops die niet van mezelf zijn
Windows is h4xx0r3dquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk laptops, alleen als er een password op de local admininstrator staat wat de user niet weet, is er 1 oplossing.. kraken
quote:
Werkt dat dan nog na SP2 ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt handig, gewoon op internet te vinden, als je een adminpassword niet meer weet
ERD is simpeler, maar als dat niet werkt, is de linux-bootflop/cdrom de enigeste uitweg
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Werkt dat dan nog na SP2 ?
Ik had ergens gelezen dat het nu anders gecodeerd wordt...
wat voor pakket?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een mooi pakket van de ptt gekregen.
Post.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |