Ja he; behalve danny een beetje uitschelden is er idd weinig wat je eraan kan doenquote:
quote:
banners met geluid zijn sowieso irritantquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:08 schreef TheFrankey het volgende:
ja idd mega irritant ja. Maar deze grote banner is niet zo erg als dat vervelende voetbalgeluid van de vorige keer.
Jij denkt dat FOK! kan draaien op banners naar games.fok.nl?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:39 schreef Gapert het volgende:
Komt Fok geld tekort ofzo
Kan je opzoeken ergens op de frontpage (heb ik laatst een keer gedaan)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Ratt het volgende:
pfff wat kost adverteren op de FP eigenlijk?![]()
Was daarover niet laatst een enorme rel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:23 schreef MSXUser het volgende:
Normaal doe ik het niet, maar vanwege deze banner heb ik zojuist filter in m'n firewall gezet die alle 'FantasticFour' zooi blokkeert. Goed, ik heb nu wel een redelijk groot wit vlak bovenin, maar dat is toch een stuk rustiger (overige banners blijf ik wel gewoon zien)
1 banner blokkeren (over een film die ik toch al nooit ga zien) of alle banners tegenhouden... da's wel een verschilquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:36 schreef fratsman het volgende:
Was daarover niet laatst een enorme rel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |