Nee hij is vol,gebeurt automatish na 300 berichten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:52 schreef meissie24 het volgende:
Nou is mijn topic weg ineens.................
geeft nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:55 schreef meissie24 het volgende:
Ja ik ben hier ook nieuw dus vandaar dat ik er niks van snap........of snapte.
My toughts!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:59 schreef Nickthedick het volgende:
Dan posten we hier alle grappen en gaan we in die andere semi-interessant doen.
Het is niet de bedoeling dat je alles al van tevoren gaat uitleggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:59 schreef Nickthedick het volgende:
Dan posten we hier alle grappen en gaan we in die andere semi-interessant doen.
Ik ben al 6 jaar bezig met neuken, drinken en.... o ja, studeren,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:59 schreef meissie24 het volgende:
Maar wat ik graag wilde vragen voor mijn topic dicht ging..........wat doen nick en beach zoal? Beetje studeren net als ik = vakantie vieren ???
Heb je gelijk in.. maar dan nog PARTEEEEYquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je alles al van tevoren gaat uitleggen..
geen ideequote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:01 schreef meissie24 het volgende:
Ow maar waar zoek je een baan in.........??
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:02 schreef meissie24 het volgende:
Hahahaha, studie in de niets-weet-kunde zeker
Waarom quote je de post niet dan waarom 't gaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:04 schreef meissie24 het volgende:
Ok heb je nog wel studie gedaan??? Ik ben intelligent *yeah righty* doe een studie Bedrijfskunde om maar van start te gaan............
Ben niet gewend aan forums waar het zo snel gaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom quote je de post niet dan waarom 't gaat?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom quote je de post niet dan waarom 't gaat?
Waar kom je vandaan dan? Sugababes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:07 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ben niet gewend aan forums waar het zo snel gaat![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Sugababes?![]()
Na ja gaan we ONAARDIG DOENquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Sugababes?![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:10 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ok heb je nog wel een studie gedaan??
Even testen... So, you've been around. Waarom anker je hier plots aan?quote:
Tip van een vriendin, die zegt dat je je hier dood kan lachen om bepaalde topics. Heb eerst alleen gelezen tot ik dacht van, hm kan dit ook wel op Fok zetten!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Even testen... So, you've been around. Waarom anker je hier plots aan?
En zo kunnen wij ons dood lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:14 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Tip van een vriendin, die zegt dat je je hier dood kan lachen om bepaalde topics. Heb eerst alleen gelezen tot ik dacht van, hm kan dit ook wel op Fok zetten!!!!![]()
Goeie keus. Mijn eerste topic had 3 views.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:14 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Tip van een vriendin, die zegt dat je je hier dood kan lachen om bepaalde topics. Heb eerst alleen gelezen tot ik dacht van, hm kan dit ook wel op Fok zetten!!!!![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Goeie keus. Mijn eerste topic had 3 views.![]()
Dat zeg ik..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:16 schreef Beach het volgende:
[..]
dat zegt meer over de poster dan over de viewers
Ach die moet je ook hebben anders zijn de goede topics geen Goedequote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat zeg ik..Het was een kut-topic.
liegenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:20 schreef Nickthedick het volgende:
Eigenlijk, heb ik gelogen... mijn eerste topic had meer dan 7000 viewers en slechts 50 posts (ongeveer)![]()
Is deze nou seriues of de vorige?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:17 schreef meissie24 het volgende:
Whahahahaha, na ja het is en blijft een serieus onderwerp, ook al zijn er mensen die doen lijken of je hier maar uit je nek loopt te kletsen. (zegt meer over hun dan over de poster)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |