Xcalibur, ik werk via AQ Services en Shop Control, daarvan kan ik zelf zeggen dat ze betrouwbaar zijn.
Over Multi Value heb ik ook veel goede dingen gelezen, hun hebben ook telefonische vergaderingen in het begin, dus daar is het allemaal wat duidelijker wat je moet doen.
Maar na 1 opdracht snap je het wel en heb je zelf gezien wat ze allemaal bedoelen.
Voor de rest van de bedrijven heb ik me van de week aangemeld, waar het mogelijk was dan, dus daar kan ik je nog niks over vertellen.
Bij al deze bedrijven krijg je na ongeveer 6 weken je geld.
Je moet het niet zien als een bron van inkomsten, want het duurt lang voor je geld er is en je weet nooit of je voor de volgende maand wel een opdracht hebt.
Hoeveel opdrachten je krijgt heeft te maken met of hun wel klanten hebben en dan ook nog eens in jouw regio, en dan moet soms je profiel er wel bij passen, want ik kan bijv. niks met een opdracht om een testrit te maken met een Yahama-motor.
Daarnaast werken ze ook met scores, de leukste opdrachten zoals overnachten in hotels gaan toch eerder naar de beste en betrouwbaarste mensen.
Dus je zal eerst een hoop wat minder leuke opdrachten moeten doen zoals telefoonwinkels.
Het is echt iets wat je leuk moet vinden en als je dan na een tijdje je geld krijgt heb je een leuk extraatje.
ik vind het echt leuk om te doen en heb de tijd, dus daarom ben ik me nu bij meer bedrijven aan gaan melden, zodat ik vaker mag.