Ah. Dan kun jij een keer mijn vriendin spelen, halen we een cola en we krijgen er nog geld voor ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:39 schreef Troeta het volgende:
120 euro bij elkaar denk ik.
Ik had me ooit eens ingeschreven toen ik geen werk had, maar nu komen die opdrachtjes eigenlijk pas.
www.mysteryshopping.pagina.nl voor de verschillende bedrijven. Ik werk voor AQ Services en Shop Control..
En mannen willen ze graag hebben, want er staat regelmatig in een beschrijving dat je je vriend of man dan mee moet nemen...
Hmmm, dat is wel leuk dan. Ik kan denk ik goede kritieken leveren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef Prego het volgende:
dat is voor een indicatie vd service kwaliteit
servex heeft ook mysteryshoppers.
-is de werkplek schoon?
-is de medewerker vriendelijk en netjes?
-is het product goed
etc etc
Een bedrijf, bijv. de Kruidvat wil graag weten hoe de medewerkers hun klanten helpen. Of ze klantvriendlijk zijn, advies kunnen geven, netjes afrekenen enz.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:49 schreef Steijn het volgende:
Waar gebruikt het bedrijf waarvoor je mysteryshopt je voor? Dus wat doet het bedrijf met het verslag van je mysteryshopping?
doe Zovirax er ook meteen bijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:46 schreef Beach het volgende:
Ik meld me aan als mysteryshopper voor de Wallen![]()
yep. Bij xs4all maakte ik er een grapje van en toen vertelde hij het wel. Die man werkt ook intern voor xs4all want maanden later bracht hij ook promo spullen rond.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Troeta het volgende:
Gaven ze het toe dan? Lekker stom, dan krijg je niet betaald!
Shop Control vond ik er ook al goed uitzien inderdaad, veel infoquote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef Troeta het volgende:
Xcalibur, ik werk via AQ Services en Shop Control, daarvan kan ik zelf zeggen dat ze betrouwbaar zijn.
Idd, die flikkers komen bij ons timen of de hamburgers wel snel genoeg klaar zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef Prego het volgende:
dat is voor een indicatie vd service kwaliteit
servex heeft ook mysteryshoppers.
-is de werkplek schoon?
-is de medewerker vriendelijk en netjes?
-is het product goed
etc etc
Voorschotten niet op tijd, domme antwoorden als je daar wat over vraagt, zeikerige opmerkingen over verslagen, etc.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef Xcalibur het volgende:
_Boo_: wat is jouw ervaring met Multi value dan?
Nou, ervaringen van mensen die er werkenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef _Boo_ het volgende:
Goede dingen over Multi Value? Zeker geen ervaringen, maar verhalen die ze zelf verspreiden?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Troeta het volgende:
Gaven ze het toe dan? Lekker stom, dan krijg je niet betaald!
Interne mensen zijn bedrijfsblind (weten teveel waarom dingen gaan zoals ze gaan en zien vaak niet meer hoe vreemd zaken op klanten kunnen overkomen). Bovendien zijn internen niet ongebonden en kunnen daardoor soms last hebben van sociaal wenselijkheid. En daar heeft een externe weinig last van: die kan onafhankelijk blijven (als het goed is that is...)quote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Aurelium het volgende:
maar ik vind het wel raar dat er intern geen mensen gebruikt worden als mystery shopper. Als je zelf ergens werkt kun je ook veel sneller en beter zien of het in orde is enzo.
Je mag toch wel kritische consument zijn, en willen weten welke prijzen ze voor die dure wasmachines rekenen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:27 schreef Troeta het volgende:
ja, het pashokje heb ik wel eens gebruikt, haha
Ah, dus daar hoef je niet geheim te zijn. Dan is het idd wel makkelijk verdiend.
Morgen ga ik een opdrachtje uitvoeren, spannend!
ghehehe...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wist je dat er ook misterysellers zijn voor misteryshoppers?
Winkels met misterysellers waar ze professionele misteryshoppers heen sturen zodat ze die kunnen beoordelen?
idd, vind ik ook niet zo vreemd... vaak krijg je zelfs een brochure mee, waar de verkoper zelf de prijzen even bijzet... ik wel tenminste, pas nog met m'n wasmachinequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:35 schreef frederik het volgende:Je mag toch wel kritische consument zijn, en willen weten welke prijzen ze voor die dure wasmachines rekenen?
Woehoe, wat moet ik nu verwachten. Morgen even die zooi uitprinten en opsturen, en dan wachten op een telefoontje? Ik hoefde ook nergens mijn rekeningnummer te gevenquote:Onderwerp: uw registratie bij SHOPCONTROL®
Beste NiteSpeed,
Hartelijk welkom als SHOPCONTROLer bij SHOPCONTROL Nederland.
Nou ja, plezier met wat geld toe dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Nou ja, baan. Ik denk niet dat je echt veel geld kan verwachten.
Dan krijg je een mailtje en dan kan je bij hun programma je profiel invullen en je bankrekeningnummer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Woehoe, wat moet ik nu verwachten. Morgen even die zooi uitprinten en opsturen, en dan wachten op een telefoontje? Ik hoefde ook nergens mijn rekeningnummer te geven?
Bij Multi Value verdient voor zover ik weet iedereen hetzelfde, maakt niet uit hoe oud je bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef mark_dabomb het volgende:
Ze willen dus eigenlijk alleen 18 jarigen omdat die goedkoop zijn?
het is meestal vanaf 21 jaar, dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef mark_dabomb het volgende:
Ze willen dus eigenlijk alleen 18 jarigen omdat die goedkoop zijn?
Ja, maar ze zeggen ook dat je altijd email krijgt bij een opdracht. (Shopcontrol.nl)quote:
Ah, cool, thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:11 schreef Troeta het volgende:
nee, alleen als ze jou echt uitkiezen ivm profiel enzo.
Paar weken terug stond het helemaal vol met winkels waar je je voor in kon schrijven.
Ze kijken naar je postcode. En niet zo zeuren, want je hebt jezelf ook aangemeld dankzij dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef mx5 het volgende:
niet allemaal gaan aanmelden anders nemen de banen af :-(
Hell yeah.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:21 schreef Troeta het volgende:
jeetje, ze zouden zo'n referralding moeten hebben, kon ik nu lekker op vakantie
Is dit spam? kan niks vinden daar over het mysteryshoppenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:19 schreef travelwoman het volgende:
De onderstaande websites zijn vooral voor thuiswerk,maar men kan daar ook terecht voor misteryshopper:
http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?id=thuiswerkforum&f=4
http://vindthuiswerk.ontheweb.nl/
Succes!
Dat is best wel dikke spam ja.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef mx5 het volgende:
[..]
Is dit spam? kan niks vinden daar over het mysteryshoppen
Je collega's kunnen niet zonder je, da's duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:35 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
Ik werk in een kledingwinkel en pas was der dus zo'n mysteryshopper langs geweest. Beoordeling: 3![]()
Ben ik ff blij dat ik die dag niet gewerkt had![]()
Wat had je dan gedacht? Dat het zwartwerk is of zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:48 schreef annoh het volgende:
Ik kreeg iets thuisgestuurd, maar nu blijkt dat ik een jaaropgaaf krijg enz. Is dit niet nadeling voor mijn salaris van mijn gewone bijbaan? Weet iemand dat?
Kan het me niet voorstellen; dat kunnen ze zich als serieus bedrijf écht niet veroorloven. Grote kans dat je zelf geacht wordt loonbelasting etc af te dragen en dat je daar ook voor tekent vóór je een opdracht mag doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:25 schreef _Boo_ het volgende:
Bij Multi Value is het volgens mij wel een soort van zwart werk. Die man zei van niet, maar er wordt in ieder geval geen belasting ingehouden.
Nee ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het op een soort freelance basis is waardoor je geen jaaropgaaf krijgt. Maar ach, het zal wel goed komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Dat het zwartwerk is of zo?
Als je de boel netjes invult is het nergens nadelig voor
Zeg ik.... als freelancer wordt je geacht zelf de afdrachten te verzorgen. En dat is dan dus verre van zwart. Integendeel zou ik zeggen. Wel tricky vind ik altijd (tenzij je echt freelancer bent en dus ook nog voor andere opdrachtgevers werkt).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:48 schreef annoh het volgende:
Nee ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het op een soort freelance basis is waardoor je geen jaaropgaaf krijgt. Maar ach, het zal wel goed komen.
Levert het ook geen problemen op indien je voor minder dan 3 werkgevers als freelancer werkt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg ik.... als freelancer wordt je geacht zelf de afdrachten te verzorgen. En dat is dan dus verre van zwart. Integendeel zou ik zeggen. Wel tricky vind ik altijd (tenzij je echt freelancer bent en dus ook nog voor andere opdrachtgevers werkt).
Het was niet de bedoeling dat je zelf loonbelasting af ging dragen hoor, daar is nooit over gesproken. Een echt serieus bedrijf is het ook niet, alles gaat er onwijs amateuristisch aan toe.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen; dat kunnen ze zich als serieus bedrijf écht niet veroorloven. Grote kans dat je zelf geacht wordt loonbelasting etc af te dragen en dat je daar ook voor tekent vóór je een opdracht mag doen.
Maar toch zal op één of andere manier die loonbelasting naar de belastingdienst moeten toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat je zelf loonbelasting af ging dragen hoor, daar is nooit over gesproken. Een echt serieus bedrijf is het ook niet, alles gaat er onwijs amateuristisch aan toe.
Oh cool joh! voor welk bureau was dat??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:50 schreef Neshia het volgende:
Morgen mijn tweede mysteryshop opdracht: naar de film op kosten van het mysteryshopbureau![]()
Je moet trouwens wel een waslijst met vragen beantwoorden, maar goed...toch een gratis filmpje en consumpties![]()
Volgens mij hoeft er geen loonbelasting betaald te worden omdat er geen dienstverband is en omdat er geen dienstverband is, is het volgens mij gewoon zwart.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:23 schreef imago het volgende:
[..]
Maar toch zal op één of andere manier die loonbelasting naar de belastingdienst moeten toch?
Think againquote:Op zondag 31 juli 2005 12:26 schreef _Boo_ het volgende:
Volgens mij hoeft er geen loonbelasting betaald te worden omdat er geen dienstverband is en omdat er geen dienstverband is, is het volgens mij gewoon zwart.
indien je boven de bijbetalingsdrempels zou komen wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef _Boo_ het volgende:
Dus ik zou speciaal voor die paar euro een belastingopgaaf in moeten vullen?
Ga je naar dat soort dingen alleen of mag je dan iemand meenemen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:04 schreef imago het volgende:
en over twee weken mag ik voor niks naar de schouwburgLekker bijbaantje hoor
Ik krijg 2 gratis kaartjes (dus ik mag iemand meenemen), voorstelling naar keuze, en ook nog eens gewoon een vergoeding uitbetaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:13 schreef _Boo_ het volgende:
Ga je naar dat soort dingen alleen of mag je dan iemand meenemen?
Daar zit mijn woonplaats in ieder geval bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Hilversum, heb net een opdracht laten schieten voor een telecomzaak.
Available Shops:
* GR: Delfzijl, Groningen, Hoogezand, Leek, Stadskanaal, Veendam, Winschoten->
* FR: Drachten, Franeker, Heerenveen, Leeuwarden, Sneek->
* GL: Apeldoorn, Arnhem, Doetinchem, Ede, Nijmegen, Rhenen, Tiel->
* DR: Coevoorden, Emmeloord, Emmen, Hoogeveen, Meppel->
* FL: Almere, Dronten, Lelystad, Urk->
* NH: Alkmaar, Amsterdam, Beverwijk, Bovenkarspel, Enkhuizen, Haarlem, Heerhugowaard, Hilversum, Hoorn, Nieuw Vennep, Uithoorn, Volendam, Zaandam->
* U: Amersfoort, Utrecht, Veenendaal, Zeist->
* ZH: Alphen aan de Rijn, Berkel en Roderijs, Delft, Den Haag, Dordrecht, Gorinchem, Gouda, Leiden, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Rotterdam, Zoetermeer->
* BR: Bergen op Zoom, Breda, Den Bosch, Deurne, Eindhoven, Geldrop, Oss, Roosendaal, Rosmalen, Tilburg, Valkenswaard, Veldhoven->
* LI: Heerlen, Maastricht, Sittard, Venlo->
* ZL: Vlissingen->
* OV: Almelo, Deventer, Enschede, Haaksbergen, Hardenberg, Hengelo, Nijverdal, Raalte, Rijssen, Steenwijk, Zutphen, Zwolle->
via aq-services.com
en die zou ik gedaan hebben als ik em niet afgezegd hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar zit mijn woonplaats in ieder geval bij.
*Werkt profiel bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en die zou ik gedaan hebben als ik em niet afgezegd had
Dit weekend ben ik wel weer in Hilversum, maargoed, on topic verder lijkt me handiger.quote:
Die ga ik doen in Beverwijk en Haarlem!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Hilversum, heb net een opdracht laten schieten voor een telecomzaak.
Available Shops:
* GR: Delfzijl, Groningen, Hoogezand, Leek, Stadskanaal, Veendam, Winschoten->
* FR: Drachten, Franeker, Heerenveen, Leeuwarden, Sneek->
* GL: Apeldoorn, Arnhem, Doetinchem, Ede, Nijmegen, Rhenen, Tiel->
* DR: Coevoorden, Emmeloord, Emmen, Hoogeveen, Meppel->
* FL: Almere, Dronten, Lelystad, Urk->
* NH: Alkmaar, Amsterdam, Beverwijk, Bovenkarspel, Enkhuizen, Haarlem, Heerhugowaard, Hilversum, Hoorn, Nieuw Vennep, Uithoorn, Volendam, Zaandam->
* U: Amersfoort, Utrecht, Veenendaal, Zeist->
* ZH: Alphen aan de Rijn, Berkel en Roderijs, Delft, Den Haag, Dordrecht, Gorinchem, Gouda, Leiden, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Rotterdam, Zoetermeer->
* BR: Bergen op Zoom, Breda, Den Bosch, Deurne, Eindhoven, Geldrop, Oss, Roosendaal, Rosmalen, Tilburg, Valkenswaard, Veldhoven->
* LI: Heerlen, Maastricht, Sittard, Venlo->
* ZL: Vlissingen->
* OV: Almelo, Deventer, Enschede, Haaksbergen, Hardenberg, Hengelo, Nijverdal, Raalte, Rijssen, Steenwijk, Zutphen, Zwolle->
via aq-services.com
Welke discussie ? Dit topic lag al een half jaar dood onderin de topiclijstquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef Een spammer het volgende:
Graag zou ik mijzelf in de discussie mengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |