abonnement Unibet Coolblue
pi_28405536
Voor een paar bedrijven doe ik af en toe opdrachten als misteryshopper!
Het verdient niet veel, maar het is wel erg leuk om te doen.
Zo mocht ik al een broek gaan passen in een paar Levi Stores en ergens een biertje gaan drinken met mijn vriend en dan moet je een verslagje maken over hoe dat nou ging, dat biertje bestellen
Hopelijk volgende week weer een leuke opdracht. Heb gereageerd, maar dat moet allemaal nog ingedeeld worden.

Zijn hier meer mensen die dit ook af en toe doen?
pi_28405687
Ik kom de vacatures zo nu en dan tegen, maar tot op heden vond ik het te vaag om op te reageren. Echter klinken Levi's kleing passen en drankjes drinken mij meer als vrije tijd in de oren.

Wat schuift dat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405745
Doen! Zou ik zeggen!
Voor de Levi's kreeg ik 18 euro per winkel en voor het biertje drinken kreeg ik 15 euro, maar dat biertje en andere drankje moest j edan wel zelf betalen.
Er zijn ook opdrachten dat je iets moet gaan kopen, dan krijg je vantevoren een geldbedrag en dan het product opsturen naar hun.

Als je echt mazzel hebt kan je een opdracht krijgen om in een hotel te overnachten ofzo! Maar ik ben er nog niet achter welk bedrijf dit doet..

Maar voor het geld moet je het niet doen hoor, ik sta nu bij 2 bedrijven ingeschreven en ik heb pas via 1 daarvan een paar opdrachten gekregen.
Dus ik moet geduldig afwachten tot ze meer vertrouwen in me krijgen, dan krijg je namelijk wat meer opdrachten.

Ik heb me net bij de rest van de bedrijven ook ingeschreven, dus ik hoop dat ik leuke dingen kan gaan doen!
pi_28405754
De eerstvolgende keer zal ik reageren, bedankt voor de tip.

Wat heb je tot nu toe dan verdiend, en hoeveel tijd ben je daaraan kwijt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405784
120 euro bij elkaar denk ik.
Ik had me ooit eens ingeschreven toen ik geen werk had, maar nu komen die opdrachtjes eigenlijk pas.

www.mysteryshopping.pagina.nl voor de verschillende bedrijven. Ik werk voor AQ Services en Shop Control..
En mannen willen ze graag hebben, want er staat regelmatig in een beschrijving dat je je vriend of man dan mee moet nemen...
pi_28405790
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:39 schreef Troeta het volgende:
120 euro bij elkaar denk ik.
Ik had me ooit eens ingeschreven toen ik geen werk had, maar nu komen die opdrachtjes eigenlijk pas.

www.mysteryshopping.pagina.nl voor de verschillende bedrijven. Ik werk voor AQ Services en Shop Control..
En mannen willen ze graag hebben, want er staat regelmatig in een beschrijving dat je je vriend of man dan mee moet nemen...
Ah. Dan kun jij een keer mijn vriendin spelen, halen we een cola en we krijgen er nog geld voor ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405813
Ja, geweldig werk toch?
Ik wil dit full-time doen!
pi_28405822
Ik doe dat momenteel full time, ik wil ervoor betaald krijgen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405872
Waar gebruikt het bedrijf waarvoor je mysteryshopt je voor? Dus wat doet het bedrijf met het verslag van je mysteryshopping?
pi_28405884
dat is voor een indicatie vd service kwaliteit

servex heeft ook mysteryshoppers.
-is de werkplek schoon?
-is de medewerker vriendelijk en netjes?
-is het product goed

etc etc
pi_28405891
Een soort marktonderzoek, door middel van field testing?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28405925
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:51 schreef Prego het volgende:
dat is voor een indicatie vd service kwaliteit

servex heeft ook mysteryshoppers.
-is de werkplek schoon?
-is de medewerker vriendelijk en netjes?
-is het product goed

etc etc
Hmmm, dat is wel leuk dan. Ik kan denk ik goede kritieken leveren.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:58:22 #13
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_28405949
idd zoiets, de meeste tankstations doen ook vaak mee met z'n onderzoek.Het telt ook mee met de beoordeling van de medewerkers/station.Ik heb het een tijdje intern gedaan bij een bedrijf. ( in het begin werd het echt gedaan door een extern bureau)

Werkkleding uit, gewoon pakkie aan en dan naar tankstations in een andere regio ( hoezo collega's naaien).... heb het ook maar 3 maanden gedaan.Als je het echt als baan mag doen bij allerlij soorten bedrijven lijkt het me wel leuk en je maakt waarschijnlijk nog wel eens wat mee !
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_28406078
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:49 schreef Steijn het volgende:
Waar gebruikt het bedrijf waarvoor je mysteryshopt je voor? Dus wat doet het bedrijf met het verslag van je mysteryshopping?
Een bedrijf, bijv. de Kruidvat wil graag weten hoe de medewerkers hun klanten helpen. Of ze klantvriendlijk zijn, advies kunnen geven, netjes afrekenen enz.
De Kruidvat geeft AQ bijv. dan een opdracht en samen verzinnen ze er dan 1.
Als de resultaten bekend zijn kunnen ze daar mee aan de slag, een cursusje klantvriendelijkheid geven bijvoorbeeld...erg hard nodig daar

Voor Levi's moest ik onderzoeken of ze een bepaalde spijkerbroek wel goed genoeg probeerde te verkopen en of de winkel netjes was en de etalage is zoals hij hoort te zijn.
Daar is het dus meer controle..
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:44:44 #15
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_28406704
Tof, hoe oud moet je daar voor zijn?
pi_28406707
Bij ons komen ook ieder kwartaal een mysteryshopper langs.(ik werk bij een Texaco tankstation)
Hartstikke mooi, je ziet al van een kilometer afstand dat ze daarvoor komen.

Ze moeten altijd naar de WC, ze kijken altijd naar de vuilnisbakken, ze vragen altijd iets over de shop en ze zijn altijd 2-10x langer op het station dan een normale klant .

Niet erg hoor, we halen altijd >90%(je weet precies wat je extra moet zeggen voor pluspunte) dus krijgen we 4 keer per jaar een leuke bonus.
Die mensen die hier komen zijn trouwens van GAPbuster.
clown hat-curly hair-smiley face
pi_28406712
Ik meld me aan als mysteryshopper voor de Wallen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28406954
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:46 schreef Beach het volgende:
Ik meld me aan als mysteryshopper voor de Wallen
doe Zovirax er ook meteen bij
pi_28418575
je moet er 18 voor zijn Burbo...denk ik..

Wel grappig JMSOO, ik ben ook altijd bang dat ze me doorhebben, dat zou zo raar staan.
Ik moffel dan ook altijd een beetje met de opdracht, dan pak ik zelf iets ipv af te wachten tot er een verkoper komt ofzo.
En om nou echt dingen te vragen over de winkel staat idd erg verdacht.
Ik heb me meteen ook even ingeschreven bij GapBuster, bedankt voor de tip!
pi_28423311
In de telecomwereld is het ook heel gebruikelijk. Toen ik nog in een winkel werkte heb ik 2 mysterieshoppers ontdekt; 1 van xs4all en 1 van t-mobile. Was heel leuk, want ze vertelde dat eigenlijk nooit iemand het door heeft.
pi_28424993
Gaven ze het toe dan? Lekker stom, dan krijg je niet betaald!
pi_28427015
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Troeta het volgende:
Gaven ze het toe dan? Lekker stom, dan krijg je niet betaald!
yep. Bij xs4all maakte ik er een grapje van en toen vertelde hij het wel. Die man werkt ook intern voor xs4all want maanden later bracht hij ook promo spullen rond.

Bij de mysterieshopper van t-mobile was het zo overduidelijk (vragen stellen die totaal niet relevant zijn en zelfs gewoon raar) dat ik mij niet kon bedwingen en het gewoon vroeg Die gaf het ook onmiddelijk toe maar je zag echt de verbazing


En waarom zou je niet betaald krijgen? Niemand weet dat toch
  Moderator zaterdag 2 juli 2005 @ 22:33:27 #23
42184 crew  DaMart
pi_28427606
Een oud-collega van me was Mysteryguest bij Pathe, die mochten dus eens per maand gratis naar de film. Weliswaar niet naar keuze, maar toch wel leuk lijkt me.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_28450577
Wreed, ik heb me ook net ingeschreven.. Lijkt me leuk om een keertje te mogen doen
pi_28450644
heb net de mysteryshopping.pagina.nl eens zitten bekijken, lijkt me wel erg leuk om te doen... ik doe ook al vaak met enquetes mee enzo, dit is toch een stapje verder

maarrr.... niet alle website van die bedrijven zijn even duidelijk en betrouwbaar (misschien eens een mysteryshopper op afsturen )... voor welke bedrijven werken jullie?

Hoe zit het met de betalingen btw? Op 1 site las ik dat het een soort freelance-constructie is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')