die was wel heel goed ja.. maar deze mag er ook best zijn..quote:Op maandag 4 juli 2005 09:53 schreef JasperE het volgende:
heeft iemand nog die foto van die gozer die een wijf neukt midden in een club
WHAHAHA die gast in het midden heeft bij mij in de klas gezeten op de mavoquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef The_Prophecy het volgende:
En nu fotos uit radicaal Staphorst, het gehuchtje onder meppel:
[afbeelding]
Daar past een hele breezerfles in
Iddquote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef marleenhoofd- het volgende:
dat spongebob t-shirt heb ik ook
echter ik vind dat dit topic helaas ietwat in het veranderen is van een debiele breezersletten en 'players' fotos topic, naar een topic met fotos van gewoon uitgaande mensen met onderschriften over breezahs..
Dus dit zijn Breezers?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef The_Prophecy het volgende:
En nu fotos uit radicaal Staphorst, het gehuchtje onder meppel:
VIJF breezers alsjeblieft
Daar past een hele breezerfles in
Breezer kapsel
Kom maar, het is goed, je krijgt zo nog wel een breezer van me.
Die gasten weten tenminste waar het om gaat.
Breezer LIGHT
Nog steeds die gekkebekketrek breezer contest.
*Eenschquote:Op maandag 4 juli 2005 17:45 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dus dit zijn Breezers?
Ik ben het met marleen eens, hou die foto's van uitgaansmensen weg hier, tenzij ze echt grappig zijn (pimpers ed.) en post gewoon weer ECHTE breezersletjes.
Beter dan nutteloos plaatjes posten. Ik ben voor teksten onder de foto,squote:Op maandag 4 juli 2005 18:21 schreef rotskibo het volgende:
Wil iedereen ook_gek nu opeens immiteren ofzo
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:12 schreef Miesjemies het volgende:
o0ii o0ii m0piieJs....
alleS g0ed met j0e?
nYaa l0iik dat j0eliie ff 0p mii cu² k0me lo0ke...
ak0e = Marith... ik leef in 0ndiiep... vo0r de d0mme 0nder 0nS.. dat iS in Utca.. (( biiG r0ddelcitiie )) Mii iiS 15 jaartjeSz...
enne de reSt leeSz j0e maar ff @ mii pr0...
ff vo0r de duiidelijkheiid... Hate = verlate
h0u niie vanG diie menSe...
n0u veel plesiier verder he...
d0eii d0eii x0x0x0x Marith hvj!
[afbeelding]
Sjonnieeeeeesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:09 schreef Bio_Bastard het volgende:
[afbeelding]
wat spot mijn oog rechtsonderin
wat praat jijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:03 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi,
mijn naam is ook Sjon
John.
PS ik vind dit leuke topisfirsttime poster longtime lurker BTW, op www.thats-me.nl staan ook veel leuke pro's
![]()
bestond vroegah welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Mauritsz het volgende:
Domme breezah's![]()
Waarom is er geen topic over hoceydames ofzo, toch veel leuker.
Hockeydames![]()
Ja, laten we daar een topic over openen, lui![]()
ja, met die douche fotoquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef Rainboww het volgende:
HuHu, hier een prima plaatje voor in de OP:
[afbeelding]
jammer, de plaatjes doen het allemaal niet meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ja, met die douche foto![]()
-edit-
[afbeelding]
en het topic:
Hockey meisjes ???
Geef van dat rechter wijf eens der msnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef Rainboww het volgende:
HuHu, hier een prima plaatje voor in de OP:
[afbeelding]
he effe iets anders hoe heet dat nieuwe nummer van gorillaz met die draai molen in de lucht in de video clip?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef van dat rechter wijf eens der msn
Tieten heb ik vaak gezien op msn maar dat krijg ik niet voor elkaar![]()
Goeie vraag ik kijk niet vaak naar tv clipsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he effe iets anders hoe heet dat nieuwe nummer van gorillaz met die draai molen in de lucht in de video clip?
Nieuwe nummer is hetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goeie vraag ik kijk niet vaak naar tv clips![]()
Dat is een zin uit Seinfeld!!!!!!!! Allerlaatste aflevering!quote:
Jij zult het wel weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een zin uit Seinfeld!!!!!!!! Allerlaatste aflevering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |