Het kan haast geen potlood zijn. Het lijkt me wat veel werk.quote:
Zo duur is een chinese kinderarbeider niet hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Het kan haast geen potlood zijn. Het lijkt me wat veel werk.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zo duur is een chinese kinderarbeider niet hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Skyscape het volgende:
Iets andere site met nieuwe prijzen? Triest; polo's ineens $20 duurder.
Het is het laatste half jaar toch niet populairder geworden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:18 schreef Avani het volgende:
Het is nu gewoon populair, dan is het niet raar dat ze een kans zien om de prijzen te verhogen. Mensen kopen het toch wel.![]()
Ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is het laatste half jaar toch niet populairder geworden?
Bronquote:Overpriced clothing, no different from any other cotton shirt or denim jeans. A company that is trying to sell a pathetic image while brainwashing teens into slapping down $60 bucks for a shirt. Is there some kind of "special material" or "quality" that these shirts have? No, foolhearted children, its just the big fat aberslobby logo that was crudely stamped on by the same malaysian sweatshop worker who made my shirts that I found for 7 bucks. If you think that you feel more comforable in some rags that scream "look at me, I'm rich and pay 60 bucks for a shirt" then you are quite a materialistic person. The store's always blast a thumpin' beat that disgraces any kind of music. They wouldn't want to play anything that would "turn away" any A&F mind jobs and their daddy's fat wallets. Notice all the people that shop there all fit the same type of mold. Rich, materialsitic, dumb, blonde girls, and rich, prep/fag, "popular" guys. I guess all of the money that A&F has been sapping from teens has been put into very good marketing, To bad it wasn't accutually going into making a better product, in to which it should be.
Clueless Blonde:"Hey girls lets go to abercrombie and fitch, my dad just gave me 450 dollars, I can get the 2 new shirts I wanted!"
Materialistic Friends:"Yay!"
A&F Employee/Male Model:"Hey ladies theres a sale on jean marked down to only 129.99!"
Fag1:"I need to go to A&F and spend lots of money"
Fag2:"What did you say?"
Fag1:"I need to go to A&F"
Fag2:"No you didn't, what was that last part?"
quote:WHAT YOU CAN DO
1. Do not shop at Abercrombie and Fitch, or its subsidiary stores, "abercrombie kids" and "Hollister."
2. Return any merchandise you have purchased from them.
3. Let the mall where you shop know that you are disappointed in their tolerance of such immorality in a family marketplace. Consider shopping elsewhere.
4.Tell others about the immoral practices of A&F and encourage them to avoid supporting this evil corporation.
5. Ask your church or school to take a public stance against Abercrombie.
En waarom is dat zo raar dan? Een bedrijf als A&F heeft meerdere fabrieken en dan lijkt mij het niet raar dat ze in verschillende goedkope landen zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef mic_forever het volgende:
Als ze alle 3 in een andere land gemaakt zijn zijn ze zeker nep
Wie maakt nu 'zijn producten in 3 landen
Volgens mij wordt A&F gemaakt in Sri-Lanka. Maar ik wet dit niet zeker.
Als je een beetje had opgelet had je gezien dat de polo's waarvan ik foto's postte, gemaakt zijn in Peru, Northern Mariana Islands (USA) en Sri Lanka &:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef mic_forever het volgende:
Als ze alle 3 in een andere land gemaakt zijn zijn ze zeker nep
Wie maakt nu 'zijn producten in 3 landen
Volgens mij wordt A&F gemaakt in Sri-Lanka. Maar ik wet dit niet zeker.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:39 schreef Coconut het volgende:
Ik heb hier nog 4 damespolo's + 3 shirtjes die gemaakt zijn in Macau. De rest van mijn A&F collectie komt uit China en Vietnam.
Met andere woorden, jij doet niet mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:03 schreef mic_forever het volgende:
en totdat de prijzen normaal worden+ een grotere collectie
Als jij het zegt.quote:
Ja, misschien lijkt ze er niet eens op, maar die ene foto was echt sprekendquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Avani het volgende:
[..]
Als jij het zegt.En dan heb je mij alleen nog maar gezien van een foto.
![]()
We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, misschien lijkt ze er niet eens op, maar die ene foto was echt sprekend
Ik heb 'emquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef Avani het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.![]()
![]()
Ontopic, ik heb hem al eerder gepost, maar who cares:
[afbeelding]
![]()
Leuk.quote:
Ik ben in de Abercrombie store geweest in New York (en ik wil zooooooooo graag weer terug!!!! ) heb toen echt de hele collectie gepast, en gekocht natuurlijk ongeveer voor zover mijn budget het toe liet. Maar ik vond alles echt vet klein!!!! Is echt voor skinny people dit merk. Maar zoooooooo gaaf!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Leuk.Hoe zit het eigenlijk met de pasvorm?
Mijn vader was laatst ook voor mij in de A&F store in NY en hij zei dat ze daar ook bijna alleen maar kleine maten hadden. Hij heeft dus veel minder leuke kleding voor mij kunnen kopen dan dat ik wilde. Trouwens, hij zei ook dat het personeel erg jong was en ongeinteresseerd. Had jij ook zulke ervaringen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik ben in de Abercrombie store geweest in New York (en ik wil zooooooooo graag weer terug!!!! ) heb toen echt de hele collectie gepast, en gekocht natuurlijk ongeveer voor zover mijn budget het toe liet. Maar ik vond alles echt vet klein!!!! Is echt voor skinny people dit merk. Maar zoooooooo gaaf!!!
Verkocht Men at work dan ook A&F? Nog nooit gezien. Niet dat ik er vaak kom.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:41 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik ben in de Abercrombie store geweest in New York (en ik wil zooooooooo graag weer terug!!!! ) heb toen echt de hele collectie gepast, en gekocht natuurlijk ongeveer voor zover mijn budget het toe liet. Maar ik vond alles echt vet klein!!!! Is echt voor skinny people dit merk. Maar zoooooooo gaaf!!!
Hoorde trouwens van een verkoper van Men@work dat ze weer gaan kappen met verkopen van A&F, voor mannen tenminste, omdat het niet loopt.
Ook niet zo raar als je een collectie van een paar jaar terug hebt en dan alleen de lelijkste truien....
kikoo kikoo!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef ook_gek het volgende:
gingen we nou wel of geen inkoop actie houden?
Prijs maakt mij niks uit. Ik moet gewoon dat shirt hebben
Watquote:
[omgedraaid] ik ook ik ook![/omgedraaid]quote:
iddquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef ook_gek het volgende:
gingen we nou wel of geen inkoop actie houden?
Prijs maakt mij niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |