Het leek me verstandiger om het af te dekken met een steriel gaasje dan gewoon m'n broek erover aan te doen. Hoe zou jij het dan opgelost hebben (als je geen zalfverband in huis hebt)?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
je moet ook geen gaas op een natte wond doen
Je zou voor de grap eens een fohn een paar seconden op een vork ofzo moeten richten en dan proberen op te pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:33 schreef Yildiz het volgende:
gewoon goed laten drogen, wellicht met fohn?
ventilator danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef McNasty het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens een fohn een paar seconden op een vork ofzo moeten richten en dan proberen op te pakken.
Volgens mij kan ik net zo goed mn knie in de frituurpan duwen.
![]()
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Jajong het volgende:
.. we hebben onszelf t gekookt vlees eten 'aangeleerd', vroegah aten 'we' rauw vleesch dus niet bijdehand doen please thnx:)
En hoe ziet er nu uit de day after? Was hij vanochtend mooi op gedroogd?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:57 schreef McNasty het volgende:
Helaas, door het weken onder de douche is de wond weer helemaal open en zeiknat. Ik heb alles maar weer ingesmeerd met betadine, ik denk niet dat het snel zal onsteken (tenzij ik aan m'n dekbed blijf plakken)
Je moet em ook niet in de wond stoppen maar een stuk er vanaf houden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef McNasty het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens een fohn een paar seconden op een vork ofzo moeten richten en dan proberen op te pakken.
Volgens mij kan ik net zo goed mn knie in de frituurpan duwen.
![]()
Wow jij bent echt een bikkelquote:Op zondag 3 juli 2005 22:25 schreef Furious het volgende:
Je maakt een beetje heisa, gewoon niets doen. Vroeger bij mijn ontelbare schaafwonden van het tennisen deed ik nooit en te nimmer verband/pleister whatsoever erop.
![]()
Ik schep niet op, ik vertel mijn eigen ervaringen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef McNasty het volgende:
[..]
Wow jij bent echt een bikkel![]()
Als je ontelbare schaafwonden hebt gehad dan moet je ook weten dat er over het algemeen genoeg bloed uitkomt om binnen een paar minuten een stevige korst te vormen. In mijn geval is er een stuk vel weggestript tegen de binnenkant van m'n spijkerbroek en heeft nauwelijks gebloed maar was constant nat. Op mijn bovenbeen zit nog een schaafplek van zo'n 10 cm van dezelfde valpartij maar dat heeft wel gebloed en gaf geen problemen
Ik snap niet waarom iedereen meteen geroepen voelt om meteen op te scheppen over hun verwondingen en hoe nonchalant ze daar wel niet mee omgingen (ik ben laatst btw. per ongeluk door mn hoofd geschoten maar dat heb ik er gewoon afgeslapen). Ik vroeg gewoon op welke manier ik de minste schade aan zou richten en ik heb daar gelukkig wel antwoord op gekregen.
Anyway deze patient is buiten levensgevaar en maakt het naar omstandigheden goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |