Zelfs op een paard zit je niet zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:10 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat deze cowboys veel paard hebben gereden.![]()
Ik ook. Haast evenstom als zo scheef in een auto golf te zitten dat je met je kop boven de versnellingspook hangt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef miss_sly het volgende:
Jaa!
Al zo vaak gezien, en me ook afgevraagd. Ik vind het er ook nogal belachelijk uitzien
Hoe kleiner de man, hoe groter de...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar ik ben dan ook heel groot geschapen
het schijnt zo...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe kleiner de man, hoe groter de...?
Die zijn idd ook erg. Sommige doen me aan Charlie Chaplin denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef MouseOver het volgende:
Zelfde als waarom sommige mensen ongeveer op dezelfde manier lopenvaak voorzien van goude kettingen en nep armani's
Weet je zeker dat het geen gezwel is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ik ben dan ook heel groot geschapen
nee, hoe zie ik dat ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:21 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen gezwel is?![]()
Dat ja, al zijn dat meestal sjonnen. Ik denk dat je fietsers meestal meer kak zijn nietwaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zijn idd ook erg. Sommige doen me aan Charlie Chaplin denken.Echt zó overdreven, ik vind het net bronstige herten.
Ja. Opmerkelijk vaak zijn het van die corpsbalachtige types. Zostraks was het een keurig uitziende jongen met een bloesje en een bril. Hij was echter niet zo keurig, want toen ik achter hem fietste spoog hij een even een lekkere grote rochel op straat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef MouseOver het volgende:
Dat ja, al zijn dat meestal sjonnen. Ik denk dat je fietsers meestal meer kak zijn nietwaar?
en nog een spatje in je gezicht ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Opmerkelijk vaak zijn het van die corpsbalachtige types. Zostraks was het een keurig uitziende jongen met een bloesje en een bril. Hij was echter niet zo keurig, want toen ik achter hem fietste spoog hij een even een lekkere grote rochel op straat.![]()
Dat zou kunnen bij heren met overgewicht, maar het exemplaar van vandaag was slank tot mager.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef Vitalogy het volgende:
Misschien dat de vetkwabben dan tegen het piem0ltje aanschuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |