Goeie dingen zat in Amsterdam...daar houden danquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken meer goede dingen in Amsterdam.
(en ik ben 50% Amsterdammer qua bloedlijn)
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook... Feestquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ja dat doe je wel ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef r8ality het volgende:
Mijn god. Hoe kansloos can you be. En dan heb ik het over de beveiligingsmensen bij de Efteling:
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/07/hitlergroet_in.html
Kom op zeg, dat is toch vet, zo idioot mogelijk op de foto. Dat dat dan in een opwelling een Hitlergroet wordt, kan gebeuren. Ik keur het niet goed, dat wil ik even vooropstellen, maar je gaat toch niet de politie bellen voor zoiets. Welkom in onze rechtstaat..
Wie zegt er dat ze het niet serieus deden? Ik vind dat niet terug in het artikel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef r8ality het volgende:
Nou zeg je precies wat ik ook bedoel. Het was hier namelijk als grap/mop bedoeld. Die jochies deden dat echt niet serieus. Voila. En reken maar dat ik dat nooooooooit serieus zou doen.
ja...heb familie in Londen wonenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef FlowDesign het volgende:
Kutzooi... boete van 205 euro voor 83 na correctie waar je 50 mag binnen gekregen. Ik was destijds geflists op de Marathonloop.
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
Bij de hockeyclub. Maar dan richting het Floor Evers.
Net op zo'n moment dat ik ff snel ergens heen moest en chaga was omdat ik daar heen moest en daardoor ff het gas vol intrap en niet op zit te letten
Was gister behoorlijk gezellig-druk in de Santé voor een woensdagavond ja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef RDC het volgende:
Dus, nog iets te doen vanavond in Eindhoven? Diploma uitreikingen van het ROC geloof ik, daarna massaal richting stratum?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... Draait op het moment écht helemaal niks....quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?
Nee omdat die buurman toen weer z'n laptop om zeep had geholpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |