Niet rood worden nu hè ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef gemstone het volgende:
Sorry foutje
Ja, stop met dat meisje te idealiseren en probeer haar het bed in te lullen i.p.v. toe te werken naar een relatie. Bovendien kun je uitkramen wat je wil tegen zo'n meisje; als ze wat met je wil, weet ze dat al binnen 3 seconden (het is alleen jouw taak om er achter te komen of zij ook in jou geinteresseerd is, niets meer niets minder).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef gemstone het volgende:
Hoi
Ik heb een vraag, hebben er wel eens meer mensen last dat als ze een meisje leuk vinden
ze een rood hoofd krijgen en je erg onzeker gaat voelen. Ik heb dat altijd en daarom heb ik ook het
gevoel alsof dat de reden is dat ik nog nooit verkering heb gehad, en ik ik ben al 27 jaar. Weet iemand misschien hoe ik daar vanaf kan komen.
Dat is wel erg bruut....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:21 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, stop met dat meisje te idealiseren en probeer haar het bed in te lullen i.p.v. toe te werken naar een relatie. Bovendien kun je uitkramen wat je wil tegen zo'n meisje; als ze wat met je wil, weet ze dat al binnen 3 seconden (het is alleen jouw taak om er achter te komen of zij ook in jou geinteresseerd is, niets meer niets minder).
De waarheid IS bruut.quote:
goh, ik heb dat zelfs bij alle vrouwen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef gemstone het volgende:
(...) als ze een meisje leuk vinden ze een rood hoofd krijgen en je erg onzeker gaat voelen.
... maar ik ben ook nog maar 24. Misschien als ik zo oud ben als jijquote:(...) en ik ik ben al 27 jaar.
M..ma..mag...ik je beffen? Come on! Da's toch totaal niet overtuigend?quote:
je doet het gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
ligt geheel aan de persoon zelf. en meestal vráág je zoiets niet eens![]()
Ik wel, direct... na 10 seconden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
ligt geheel aan de persoon zelf. en meestal vráág je zoiets niet eens![]()
tuurlijk!quote:
Dat is een wenkbrauw, geen ooglid.quote:
Dat zie ik toch ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is een wenkbrauw, geen ooglid.![]()
Smiley.......quote:
Ik spot er niet mee en als het mag dan doe ik het ook wel... Maar ik kan het antwoord al raden...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef eymey het volgende:
En niet spotten met beffen... beffen is heilig......
Nu nog weer iemand om het bij te doen.......
Ik zou dus zoiets ook noooooit direct aan een meisje vragen.... sowieso ben ik daar totaal verlegen en onzeker voor......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef kfaessen het volgende:
[..]
Ik spot er niet mee en als het mag dan doe ik het ook wel... Maar ik kan het antwoord al raden...
Maar het ging erom... vraag je zoiets direct als je een meisje ziet??? Normaal dan leer je eerst iemand kennen en vertrouwen en dan ben je denk ik niet meer zo rood.
Ook niet voor de lol? Het kan hele fijne gevolgen hebben hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:21 schreef eymey het volgende:
[..]
Ik zou dus zoiets ook noooooit direct aan een meisje vragen.... sowieso ben ik daar totaal verlegen en onzeker voor......
Wil een meisje ook beter leren kennen.....
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ook niet voor de lol? Het kan hele fijne gevolgen hebben hoor!(zolang ze denken dat je een grapje maakte natuurlijk)
![]()
![]()
Sommige mensen nemen het hele man-vrouw gebeuren veel te serieusquote:
Maar het kan ook minder fijne gevolgen hebben.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ook niet voor de lol? Het kan hele fijne gevolgen hebben hoor!(zolang ze denken dat je een grapje maakte natuurlijk)
![]()
![]()
Ja ik zie er bij zoiets wel humor inquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het hele man-vrouw gebeuren veel te serieus![]()
![]()
En wat dan nog? Who cares! Je kunt er later altijd nog over lachen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
[..]
Maar het kan ook minder fijne gevolgen hebben.....![]()
Hehe dat is zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wat dan nog? Who cares! Je kunt er later altijd nog over lachen.
Remember: je krijgt alleen spijt van de dingen die je niet doet (wat je wel doet en in faalt is alleen maar een leuke anekdote voor later).![]()
![]()
*Roerend eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sommige De meeste mensen nemen het hele man-vrouw gebeuren veel te serieus![]()
![]()
quote:
Dat is toch juist leuk?quote:
Ja, alleen ben ik nu in een 'aardige' mood. Ik wil even testen of ik m'n woede kan controleren.quote:
vinden vrouwen schattig hequote:
Nonsens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:52 schreef Beach het volgende:
Dat is normaal. Heel normaal zelfs.
Bij liegen heb ik mezelf afgeleerd om rood te owrden, maar bij een leuk meisje word ik nog wel rood![]()
zoals ik hierboven al zei: zoiets vraag je niet, dat dóe jequote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:10 schreef kfaessen het volgende:
Nou dan zal ik het eens even vragen kijken of het wat is:
Hanneke1983: M..ma..mag...ik je beffen?
(volgens mij krijg ik hier geen zinnig antwoord op, ik verwacht eerder een klap in het gezicht... Nee dit werkt ook nietmaar het is wel HUMOR)
ehhhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef eymey het volgende:
En niet spotten met beffen... beffen is heilig......
Nu nog weer iemand om het bij te doen.......
soms, ligt geheel aan de persoon zelfquote:
Lol als je bezet bent ga ik je niet beffen (zal je vriend vast niet leuk vinden als ik dat doe...) Maar ik heb vanmiddag al een leuke date gehad... Gelukkig word ik niet rood en heb ik 3 uur lang gezellig zitten kletsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al zei: zoiets vraag je niet, dat dóe je
[..]
ehhh
ohnee, ik ben al bezet
[..]
soms, ligt geheel aan de persoon zelf
Dat is rood haarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Check m'n fotoboek eens zou ik zeggen.
Dat probleem hebben veel meisjes ook als je zegt dat je haar een schatje vind... (althans bij mij komen ze daarna ook niet meer uit hun woorden meestal)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef PPWB84 het volgende:
Rood worden niet geloof ik, maar verlegen wel...vervelend.
Oh ging het daar niet over danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |