quote:
Ik ga straks lekker bieren nuttien aan het meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:39 schreef Tique het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik maar een biertje nuttigen op de boot, dat is ook zeer smakelijk
En mag ik opmerken, Tiek, dat u tamelijk vroeg uit den veren bent?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:39 schreef Tique het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik maar een biertje nuttigen op de boot, dat is ook zeer smakelijk
Dat mag, me broertje had een slaappartijtjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En mag ik opmerken, Tiek, dat u tamelijk vroeg uit den veren bent?
Morgen zijn me ouders er niet dus zal ik het maares proberenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:47 schreef star_gazer het volgende:
Mogge![]()
Iemand al eens ontbeten met een frituurmaaltijd
Mac in de ochtendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:47 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Morgen zijn me ouders er niet dus zal ik het maares proberen![]()
Kijken of ik het binnenhou![]()
Dus u zult de ganse dag aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Tique het volgende:
U mag opmerken dat ik vroeg wakker was jah, ik was er alleen al een uurtje uit toen, k moest de hond doen vandaag omdat mijn ouders naar de boot zijn. En mijn zus moest werken en dus erg laat thuis was.
Vanavond mag ik zelf bepalen wat ik ga eten, en ga drinken, ik ben alleen thuis dus jah..
BEFvrouwtje van me
Dan komt u toch naar mijn huijs!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:53 schreef Tique het volgende:
ehm..JA..
Ik dacht eerst van..ik ga naar de boot..maar het wolkt!
* ijsmeis blaast nog meer wolkjes die kant uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:53 schreef Tique het volgende:
ehm..JA..
Ik dacht eerst van..ik ga naar de boot..maar het wolkt!
na de gehele uitleg van ijsmeis van gister vind ik het gewoon te duur, ik kan het niet betalenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom, zeg ik je! Gaat er wel eens een dag voorbij zonder frituur?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |