We moeten dus een keer met de motorclub Binnenkomen daar,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nahja, het heeft zn voordelen, veel mensen vertrekken weer als ze er achter komen dat ze nergens kunnen zitten. Hebben wij het tenminste rustig
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef Litso het volgende:
Genoeg gefrietuurd voor vandaag. Slaaptijd. Morgen een festival (RosRock)
Traag, ik ben muzak aan het converteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Heb je zoveel gezopen of ben je gewoon traag vandaag![]()
![]()
wederom maar gedeeltelijk aanwezig dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Traag, ik ben muzak aan het converteren.
Wacht maar eens wat voor grappen ik nog allemaal met die whoppers kan uithalenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
We moeten dus een keer met de motorclub Binnenkomen daar,
Weg rust![]()
werken zal je kreng![]()
Ik haal wel een happie op de leger kazerne daar danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wacht maar eens wat voor grappen ik nog allemaal met die whoppers kan uithalen![]()
Snackze iig danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:48 schreef Aurelium het volgende:
Ik ga iig eff langs het tankstation... ik verga van de honger en alles in huis is of bevroren, of bedorven.
In dat geval ontdooiën en wegtiefen dusquote:
Goede filmquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:58 schreef Aurelium het volgende:
De lekkere saus is op.
Anyway, ik ga sin city kijken, morgen maar vroeg naar de bakker ofzo.
I know soquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |