Of stuur een kloon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Schrijf op een papieren zak je username en trek die over je hoofd..
Juist.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Onder het motto: "Zak over het hoofd en nuecken voor vaderland!"?.
Hoe doe je dat eigenlijk op een meet als jij en je kloon moeten komen opdagen?quote:
Als dat zo is, laten we dan hopen dat BrauN niet kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk op een meet als jij en je kloon moeten komen opdagen?. Verwissel je dan telkens van kostuum op meer bier en frituur te kunnen verorberen?
Huh?quote:
Je vergeet (.Y.)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Dit topic heeft weer te weinig plaatjes..
[afbeelding].
[afbeelding].
quote:
Wat wil je in de frituur en wat voor bier zuip je?quote:
Doe maar een ehmmmmmmmm...........quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat wil je in de frituur en wat voor bier zuip je?.
Dochen met een biertje erbij, lijkt me chill.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:19 schreef Tique het volgende:
Nog lekker gedoucht met een biertje erbij ook
*Roept ijsmeis.quote:Nou alleen de tieten nog...
Dat was best populair bij ons op vakantie een paar jaar geleden. We hadden zelfs een tuinstoel onder de douche gezet, zodat je relaxed je biertje op kon drinken tijdens het douchenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Douchen met een biertje erbij, lijkt me chill.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was best populair bij ons op vakantie een paar jaar geleden. We hadden zelfs een tuinstoel onder de douche gezet, zodat je relaxed je biertje op kon drinken tijdens het douchen
Mag ook wel, je was verdulleme drie uur weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Dat was zowaar een frituurfestíjn, mên.
Welkom terug! Was het lekker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Dat was zowaar een frituurfestíjn, mên.
Dat zei je vannacht ook al. Verzin eens wat nieuws.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of het lekker was? Of het lekker was zeg je?!?!?!!!! Mên, het was hemels!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht ook al. Verzin eens wat nieuws.
Van fles naar maag?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb vandaag enkele honderden kilo's bier verplaatst![]()
Van magazijn naar schapquote:
Ah, anders kon je hier denk ik ook niet meer posten.quote:
Ik vrees van niet neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, anders kon je hier denk ik ook niet meer posten..
Alcohol vergifteging.quote:
Ja, reeks loopt al dood voor deel 20.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef kanaiken het volgende:
hmm, weinig reactie
shittiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, reeks loopt al dood voor deel 20..
We hebben gewoon een goed slow-chat onderwerp nodig, iets dat het topic nieuw leven in blaastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, reeks loopt al dood voor deel 20..
Bier? Frituur?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
We hebben gewoon een goed slow-chat onderwerp nodig, iets dat het topic nieuw leven in blaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |