Foto van Terroristquote:Nationale Alliantie achter moskeebrand
De pliesie heeft de 31-jarige rechts extremistische Ben van der Kooi opgepakt wegens brandstichting in de Rotterdamse moskee, een paar weken terug. De kaalkop liep vlak voor deze aanslag al mee in een demonstratie van de Nationale Alliantie tegen diezelfde moskee. Blijkbaar is hij toen niet gehoord, want enkele dagen later gooide Van der Kooi een brandbom naar binnen. Daarna lekker klessebessen in het forum der kaalkopjes onder zijn vaste nick 'Ben Militant'. Diezelfde Nationale Alliantie was er overigens als de kippen bij door te verklaren niets met de actie van doen te hebben. Maar al is de leugen nog zo snel, soms achterhaalt de pliesie de dader wel. Leden en aanhangers van de NA zijn vaker betrokken geweest bij politiek geweld, in dat opzicht lijken ze precies op militante Geytenneuqers: ze zijn gevaarlijk, losgeslagen en kunnen maar beter zo snel mogelijk doodvallen...
Bron >> http://geenstijl.nl/
quote:Oké,
dan nu maar een meer serieuzere reactie.
Kijk als deze huidige generatie Tweede Slaapkamerleden niet of nauwelijks doen aan het negatieve proces van ontheemding, vervreemding en verovering door de imperialistische veroveraars van Allahs territorium die op 2 november 2004 NL de oorlog hebben verklaard dan zijn dit de logische consequenties, van dit lakse en apathische beleid.
Geweld als deze brand is natuurlijk afkeurenswaardig maar zeker niet onverklaarbaar.
Wie herinnert zich niet de stoere krantekoppen na de afschuwelijke slachtpartij op 2 november 2004, dat moslims uitgezet, en moskeeën gesloten zouden worden.
Ik heb er nog maar eens een krant van die week op naslagen, en zal een aantal citaten uit die artikelen van die week hier neerschrijven.
Eerst dan een aantal citaten van de uitspraken van VVD-fractieleider Van Aartsen:
..............
....Hij noemt het fascistisch islamisme. Volgens de VVD-fractieleider is sprake van jihad in Nederland.
"Ik begrijp dat er een netwerk achter zit. Deze mensen hebben ons de oorlog verklaard. Aan de Nederlanders maar ook de mensen in de Europese Unie, waar ook cellen zijn", aldus de VVD-leider.
..................
....Van Aartsen zegt nu dat zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD als zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan".
.....................
....Van radicale personen met een dubbele nationaliteit moet hun Nederlandse paspoort worden afgenomen en ze moeten het land worden uitgezet. "Daar is wetgeving voor nodig. Ik verwacht dat het kabinet dat zal doen.
................................
....D66-fractieleider Dittrich wil keihard optreden tegen mensen als Mohammed B.. "Zulke mensen moet je de Nederlandse nationaliteit ontnemen, het land uitzetten. Dit mag nooit meer gebeuren".
Commentaar: Oké dan, we zijn nu ruim een half jaar verder, en wat is het resultaat van deze stoere politieke taal????????????????
JUIST helemaal niets, nul komma nul.
Dan hoef je toch geen rekenwonder te zijn om te constateren dat deze Lonsdale-jongeren (er even van uitgaand dat zij verantwoordelijk zouden zijn voor deze aanval) veel effectiever bezig zijn tegen de veroveraars dan heel die Tweede Slaapkamer bij elkaar.
Immers er is weer zo'n kotskeet onschadelijk gemaakt, en de veroveraars voelen zich weer een stuk minder welkom.
Dus een simpele win-win actie, dacht ik zo.
http://forum.freespeech4u.com/viewtopic.php?p=17560&highlight=#17560
Kijk, die kende ik nog niet.quote:Tweede Slaapkamerleden niet .
.
.
.
.
kotskeet
20 juni:quote:Dan hoef je toch geen rekenwonder te zijn om te constateren dat deze Lonsdale-jongeren (er even van uitgaand dat zij verantwoordelijk zouden zijn voor deze aanval)
1 juli:quote:De N.A. is een partij, die middels de politieke weg naar oplossingen wil zoeken. Wij gaan er dan ook vanuit dat deze aanslag gepleegd is met het doel de Nationale Alliantie in een slecht daglicht te stellen.
quote:De verdachte is zeker geen onbekende van ons, doch willen wij er op wijzen dat het geen lid van onze partij betreft.
De verdachte was wél een van de aanwezigen bij de demonstratie van 11 juni jl. De persoon in kwestie is een bekende van de Nationale Alliantie, maar ook van een aantal andere rechtse partijen, zoals bijvoorbeeld Nieuw Rechts en Leefbaar Rotterdam.
Ben Militant weet ik niet. Waarschijnlijk is Ben Militant Ben van der Kooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
Is er nog een andere bron dan Geenstijl die heeft gemeld dat 'Ben Militant' erachter zit?
Dan moeten ze eerder user "nationalist" hebben:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:50 schreef Kozzmic het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat hij is opgepakt omdat hij zich online wat al te ongenuanceerd over de brandstichting uitliet...
[..]
quote:Zoals ook enkele anderen op dit forum, heb ik ook de indruk (lees: overtuiging) dat deze brand door islamieten zelf is aangestoken.
Ik kan daarvoor 2 redenen bedenken:
1) Ze willen hoe dan ook een nieuwe moskee, dus de oude moet zo snel mogelijk 'weg'.
2) Omdat de weerstand tegen ALWEER een moskee steeds groter wordt, en er TEGEN gedemonstreerd is, voelen zij nattigheid: 'stel je voor dat er zoveel weerstand komt dat de nieuwe moskee er niet komt?'
Zo snel mogelijk laten fikken die moskee, dan krijgen we zeer zeker een nieuwe moskee, hoeveel weerstand er ook zal zijn !
Een belachelijke reactie dat de NA nu als schuldige wordt aangewezen omdat juist zij gedemonstreerd hebben... ik ben laatst een gezellig weekendje in Duitsland geweest... moet ik nu niet aangeklaagd worden voor medeplichtigheid aan de moord op Joden ten tijde van '40-'45 ?
Persoonlijk ben ik GEEN tegenstander van geweld jegens de 'vijand' die zelf immers geen geweld (diefstal, bedreiging, verkrachting, moord)schuwen om ons land in te pikken (ze pakken nooit hun eigen soort, alleen de Nederlanders), en hoe langer hoe meer macht te grijpen.
Hoe meer moskeetjes en islamietjes verdwijnen, op welke wijze dan ook, hoe beter.
Mocht onverhoopt blijken dat de brand TOCH is aangestoken door een Nederlander, wat ik echter niet geloof, dan hoop ik dat deze op vrije voeten blijft, want een goede daad voor ons vaderland dient niet bestraft te worden.
De topictitel vind ik wel erg voorbarig. Volgens de NA was Van der K. géén lid van ze, en hebben ze er niets mee te maken.quote:
Zeer fout mannetje is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:56 schreef R@b het volgende:
NOS Journaal vermeldde wel dat de 31-jarige Ben van der K., een bekend extreem-rechtse activist, was aangehouden.
quote:Tenslotte willen wij graag de politie en justitie feliciteren met deze mogelijke vordering in het onderzoek. Waren zij ook maar zo snel met het oplossen van de misdrijven waar de gewone Nederlanders dagelijks mee te maken krijgen. Maar nee, organisatie’s zoals de Hofstad groep kunnen ongestraft hier in Nederland hun gang gaan. Nederlanders niet, want wij behoren nou eenmaal niet tot een door onze overheid heilig verklaarde groep.
Wat hebben de Surinaamse moslims ons zoals aangedaan? Vertel het eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef lionsguy18 het volgende:
Het is niet goed te praten maar wel begrijpelijk na alles wat de muzelmannen ons land hebben aangedaan
Ze hebben Verdonk uitgejoeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:30 schreef R@b het volgende:
[..]
Wat hebben de Surinaamse moslims ons zoals aangedaan? Vertel het eens.
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef lionsguy18 het volgende:
Het is niet goed te praten maar
Het is zelfs een understatement van mij. Deze neo-nazistische activist loopt bij elke extreem-rechtse partij te lobbyen om invloed uit te oefenen. Hij is zelfs geweigerd bij de LPF en Vlaams Blok omdat hij te extreem zou zijn.quote:
ik heb deze nieuwsbericht van Geenstijlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:59 schreef R@b het volgende:
[..]
De topictitel vind ik wel erg voorbarig. Volgens de NA was Van der K. géén lid van ze, en hebben ze er niets mee te maken.
Persverklaring Nationale Alliantie
Gisteravond is door de politie een 31 jarige verdachte aangehouden in verband met de moskeebrand in de Aleidisstraat. Inmiddels is de identiteit van deze man ook bekend bij de Nationale Alliantie. De verdachte is zeker geen onbekende van ons, doch willen wij er op wijzen dat het geen lid van onze partij betreft.
De verdachte was wél een van de aanwezigen bij de demonstratie van 11 juni jl. De persoon in kwestie is een bekende van de Nationale Alliantie, maar ook van een aantal andere rechtse partijen, zoals bijvoorbeeld Nieuw Rechts en Leefbaar Rotterdam.
De N.A. staat niet gelijk klaar met een oordeel en hoopt ook dat anderen dit niet zullen doen. Deze persoon is verdacht van een feit. Dit wil zeggen dat zijn schuld niet vast staat en gelukkig is een ieder in ons land onschuldig totdat schuld wordt bewezen.
Tijdens de demonstratie van 11 juni jl. is niet opgeroepen tot geweld en dergelijke soortgelijke vergrijpen. De leuzen die geroepen zijn, alsmede de tekst op het spandoek zijn van tevoren goedgekeurd door een officier van justitie. De N.A. wil bij deze dus een waarschuwing uit laten gaan naar een ieder die ons onterecht in een slecht daglicht wil plaatsen. Wij zullen daar zonder meer op krachtige wijze op reageren.
Tenslotte willen wij graag de politie en justitie feliciteren met deze mogelijke vordering in het onderzoek. Waren zij ook maar zo snel met het oplossen van de misdrijven waar de gewone Nederlanders dagelijks mee te maken krijgen. Maar nee, organisatie’s zoals de Hofstad groep kunnen ongestraft hier in Nederland hun gang gaan. Nederlanders niet, want wij behoren nou eenmaal niet tot een door onze overheid heilig verklaarde groep.
© Nationalealliantie.com
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef lionsguy18 het volgende:
Het is niet goed te praten maar wel begrijpelijk na alles wat de muzelmannen ons land hebben aangedaan.
Dat moet op zijn minst meegewogen worden.
verdachte en hij is het ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef McCarthy het volgende:
Heeft de rechter al geoordeelt? Zo nee dan is hij onschuldig en is de TS weer eens lekker andersdenkenden aan het zwart maken
is ie ook van fok lid ??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |