Christine! Hoe ist?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
Hey mensen...
Ja, ik had hem gelijk al.quote:
Hind en JKquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik had hem gelijk al.. Meer dan 2 jaar dus. Dinges kwam er in voor he, samen met JK.
Trouwens, heb je zijn clip al gezien?!.
Ja, zag je msn-naam al...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Right now? Klote.
In general? Wel aardig...
Hij heeft ook auditie gedaan voor Idols 1. Met Hind deden ze toen een interviewtje op de bank voor de auditieruimte, hij zat naast haar. Allebei uit Gouda.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hind en JK
Hoe kan dat? Hind is van 1 en JK in 2![]()
Ga schoffelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vind BVO ook een zeikbal die alleen maar op zwartjes valt. En BVO, ik vind Dizer ook een ongeïntegreerde Nederlander die veel spelfouten maakt en die een huilie is. En Airelle, ik vind jou ook lief.
Zie je, ik ben het met iedereen eens!
Ja maar JK isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft ook auditie gedaan voor Idols 1. Met Hind deden ze toen een interviewtje op de bank voor de auditieruimte, hij zat naast haar. Allebei uit Gouda..
Het ging lekker ja... maar ik voel me eenzaam en dan is alles ineens kut.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, zag je msn-naam al...
Ja, 't ging toch zo lekker?? Sterkte weer ff dan..
Whehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vind BVO ook een zeikbal die alleen maar op zwartjes valt. En BVO, ik vind Dizer ook een ongeïntegreerde Nederlander die veel spelfouten maakt en die een huilie is. En Airelle, ik vind jou ook lief.
Zie je, ik ben het met iedereen eens!
Die cover van hem is nog best wel leuk.quote:
En hij is ook donker he...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Die cover van hem is nog best wel leuk..
Doei mopquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ga maar eens slapen.... morgen weer vroeg op.
Eerst zeilen morgen vandaagquote:
Ik ga zeker weten tenissen zondag.. ook al is het slecht weer.. dan gaan we gewoon binnenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eerst zeilen morgen vandaag.
Maar geen goed weer voor zondag voorspeld... maar misschien ga ik wel tennissen, jij?
Ja tuurlijk, dat blijf je houden... Maar wees blij met al die nieuwe mensen waar je weer zulke goede contacten mee heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging lekker ja... maar ik voel me eenzaam en dan is alles ineens kut.
Morgen zal het wel weer beter zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |