en dan ga ik je .......................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T op je dak!
Ik pulse al tijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T op je dak!
En dat rijmtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T
Zonder internet of tv had ik haar anders nooit gezien hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zal je zeggen wrom je dat wel moet doen. daar lopen dit soort exemplaren vrij rond.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb een belletje dat gaat als jij ergens post
ow das liefquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik pulse al tijdensta ergens rond nummer 100 geloof ik
Dan hoor je ook mee te doen aan onze campagne!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik pulse al tijdensta ergens rond nummer 100 geloof ik
Ik heb de link van dit topic al zo verkapt mogelijk in 4 andere topics gepostquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hoor je ook mee te doen met onze campagne!
oh ja..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hoor je ook mee te doen met onze campagne!
kun je niet beter de link van het whatpulse verkapt spammen dan:Pquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb de link van dit topic al zo verkapt mogelijk in 4 andere topics gepost
Zo'n titel valt niet zo goed verkapt neer te spammen, deze gaat welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kun je niet beter de link van het whatpulse verkapt spammen dan:P
Het verbaasde me dat ze niet direct in het fotosoep hier yvonne topic was...quote:
ze had vast wat anders te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat ze niet direct in het fotosoep hier yvonne topic was...
Pas maar op.. dalijk komt de slag van de modjes! Alle topics waar wij in gepost hebben vandaag gaan dichtquote:
dan kunnen ze heel ONZ wel dicht flikkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Pas maar op.. dalijk komt de slag van de modjes! Alle topics waar wij in gepost hebben vandaag gaan dicht![]()
nou er word nu al gesproken van een deel 2 wat een succesvol topicquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou er word nu al gesproken van een deel 2 wat een succesvol topic![]()
iemand anders mag trouwens het 2e topic op een creatieve manier openen als mijn naam maar word genoemd als grondlegger van deze geweldig topics.
Ze had je al gevonden zag ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan kunnen ze heel ONZ wel dicht flikkeren
"ze"" ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze had je al gevonden zag ik
En ze moet je nog steeds niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |