natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.quote:
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.
ben ik het nou alweeer met jou eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
Pas jij je gedrag maar eens aan mannetje!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef DaveMasteR het volgende:
Door whatpulse krikt de marktwaarde vanFOK! nog verder omhoog door het hoge aantal wat met Whatpulse meedoet(58263 leden)--Dus nog een reden om ons te joinen--Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
![]()
![]()
Doe het dan voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmmz voor deze keer danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hmmz voor deze keer dan![]()
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
zoek gewoon iemand om tegen te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
Bier is opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.
Gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek gewoon iemand om tegen te rellen![]()
Lol makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gevonden
Nee met jou zou ik nooit kunnen rellen
denk ik![]()
http://www.bierkoerier.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Bier is op![]()
En nu heb ik door JOU zin in bier![]()
thnx![]()
hmmz.. oke.. thnxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
http://www.bierkoerier.com/
voor als je echt lam bent
en anders
www.goedkoopbier.nl
dan heb je zo veel mogelijk bier voor zo min mogelijk geld.
nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz.. oke.. thnx
Maar ik roep ons mam wel ff..![]()
Dom zijn we allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellen
ga gewoon iemand achtervolgen
ik noem een jett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |