Ja dus? Ik zou haar niet uit mezelf koppelen aan You Don't Own Me, maar ik kan me wel voorstellen dat zij het zingt.quote:
Dolle komt zo het punt uitdelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zou haar niet uit mezelf koppelen aan You Don't Own Me, maar ik kan me wel voorstellen dat zij het zingt.
Nee. Een zachtaardiger groepje. Je zit wel in de goede tijd. Foto stamt uit 1972.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:59 schreef Z het volgende:
Blue Oyster Cult?
Nee, geen Eagles. Je bedoelt zeker de man links. Die heet Joe. De man rechts begon al snel een solocarrière en scoorde in 1978 twee Top 10-hits in NL, waaronder 1 klassieker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
is dat don henley?
eagles dan misschien toch
quote:Although remembered today primarily for one or two songs,in its own time bid fair to become Britain's answer to Crosby, Stills, Nash & Young. Only the chronic instability of their line-up stood in their way after a promising start.
Hehe. Joe lijkt idd ook wel op Robert Frippquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
King Crimson?
ik neig naar wat berkery zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:23 schreef Berkery het volgende:
Ik neig naar opzoeken maar wacht nog ff
Die soundtrack kan ik dus niet vindenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef GLO het volgende:
1 van de 2 genoemde klassiekers van de band werd zo'n 20 jaar later door gebruik op de soundtrack van een beroemde film een nóg grotere classic. Zo groot zelfs dat het liedje inmiddels bekender is dan de band.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Berkery het volgende:
Steelers Wheel?
Eigenlijk met 'ea', maar aangezien niemand je in dezelfde minuut verbeterde schenk ik je dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Berkery het volgende:
Steelers Wheel?
Gerry Rafferty?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:31 schreef GLO het volgende:
Voor geen punt: weet iemand wie de man rechts is? Zo nee, dan bewaar ik die voor de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |