ten eerste gaat je toetsenbord dan piepenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef Sjoe538 het volgende:
wat nou als je gewoon een nacht je pc aan laat staan, wordpad opent.. iets op je toetsenbord en legt en zo dus volspemmen
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef JortK het volgende:
[..]
ten eerste gaat je toetsenbord dan piepen
ten tweede is dat cheaten![]()
ten 3e je krijgt er maar 1 key bijquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef JortK het volgende:
[..]
damnit..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef sannydude het volgende:
[..]
ten 3e je krijgt er maar 1 key bijhou maar een knop eens een tijdje ingedrukt en hou je key teller in de gaten
Ook datquote:
School ?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef addie84 het volgende:
wow.. had gewoon helemaal niet door dat het vroige topic dicht wasben veel te druk met school
Dit soort personen hebben we natuurlijk extra hard nodigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Messenga het volgende:
Nou laat ik eens nice zijn, deed mee met een ander team, dat is dood, had ik zelf gemaakt, had daar zijn 4 miljoen pulses, ben nu bij julliesta direct 33e
![]()
ten derde werkt dat absoluut niet, omdat het maar als 1 key teltquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik stond al te wachten tot jij hier de kop op zou steken, tof dat je er nu ook bij zitquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef sannydude het volgende:
[..]
ten 3e je krijgt er maar 1 key bijhou maar een knop eens een tijdje ingedrukt en hou je key teller in de gaten
Nee, echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
ten derde werkt dat absoluut niet, omdat het maar als 1 key telt
steel mijn posts niet sletquote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
ten derde werkt dat absoluut niet, omdat het maar als 1 key telt
Doe ik!quote:
Welke naam heb je dan bij WP?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
geen idee
ik doe het nu en dan al snap er vrij weinig van.
dat is mooi. we gaan echt op naar plek 6 dames en heren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:14 schreef GotC het volgende:
oh ja, 125k gepulsed
Rechtermuisknop op het icoontje (de 'W') en dan 'pulse log'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Sjoe538 het volgende:
geen idee
als je de openingspost had geleze moet het toch niet zo moeilijk zijn. zelfs mij lukte het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
geen idee
Bienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |