wehehe anders had ik er misschien over gedacht om de subaru mee te pakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij zei meneer tegen me
Ik kom vanuit Vorden/ZutphenEn nee, zelfs al zou ik uit tilburg komen: ik durf niet bij jou achterop
Ik zou zo achterop klimmen.. en wat voor Soeb heb je? Impreza Turbo? Neem die dan lekker mee.. veel geiler dan zo'n 2-wieler eik..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wehehe anders had ik er misschien over gedacht om de subaru mee te pakkenwees maar niet bang ik doe t niemand aan om bij mij achterop te klimmen
legacy 1.8, maar ligt een beetje aan t weer welke van de twee ik pak om derheen te gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou zo achterop klimmen.. en wat voor Soeb heb je? Impreza Turbo? Neem die dan lekker mee.. veel geiler dan zo'n 2-wieler eik..
Alexxxquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
WTF kost dat gezeik ook nog eens geld![]()
Schiet lekker op dit dan weer zeg
quote:
Dus je komt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb het geld er wel voor over om die mnooie klassiekers te zien hoor
op autoevenementen bezuinig ik niet
*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik ben gewoon niet van plan te komen. Maar als er iemadn de ochtedn van te voren met een auto voro mn deur staat, zeg ik geen nee. Zo simpel is het.
je bent hartstikke gek als je dat doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*
En je nam je vriendin mee toch? Want dan overweegt Sandra ook om mee te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*
Dan ken je mij nog niet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent hartstikke gek als je dat doet![]()
dat je er leip uitziet wist ik al hoor maar dat je het bent nog nietquote:
heb je doorgestreeptquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Fugie het volgende:
tf ik kom niet meer, as zondag komen wat dingen beter uit dan die week erna dus verwijder me maar weer van de meetsite
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzo![]()
die ouwe brikken vind ik zowiezo niets aan
Houden die escrot, restaureren en rondrijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ouwe brikken zijn cool..
gewoon komen joh. echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
meld aan onder voorbehoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |