*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik ben gewoon niet van plan te komen. Maar als er iemadn de ochtedn van te voren met een auto voro mn deur staat, zeg ik geen nee. Zo simpel is het.
je bent hartstikke gek als je dat doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*
En je nam je vriendin mee toch? Want dan overweegt Sandra ook om mee te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Bedenkt of dat gaat lukken, heen en weer naar Fryslan, en voor 10 uur op Apeldoorn zijn*
Dan ken je mij nog niet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent hartstikke gek als je dat doet![]()
dat je er leip uitziet wist ik al hoor maar dat je het bent nog nietquote:
heb je doorgestreeptquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Fugie het volgende:
tf ik kom niet meer, as zondag komen wat dingen beter uit dan die week erna dus verwijder me maar weer van de meetsite
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzo![]()
die ouwe brikken vind ik zowiezo niets aan
Houden die escrot, restaureren en rondrijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ouwe brikken zijn cool..
gewoon komen joh. echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
meld aan onder voorbehoud
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik vrijwel zeker in Frankrijk zit op het moment van de meet
Kut hoer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben dan dus onderweg naar Frankrijk dus ik zal niet aanwezig kunnen zijn.![]()
Tjabbo, TF, BoJo, BazzoS, Catch-22, Jofunu-kun, Xtreem, Peu, Eliminator22, Jozef444, Ballebek, paladiujn+ gezelschap, de vriendin van JK, Sandra en ik zijn niemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:42 schreef ook_gek het volgende:
ja dan ga ik ook niet als niemand komt![]()
Ik schop je voordeur eruit en ontvoer je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:42 schreef ook_gek het volgende:
ja dan ga ik ook niet als niemand komt![]()
Of je nog mee gaat zondag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek jij zocht mij?
---> R&Pquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
De Mondeo kan weer weg.. tenzij ik voor zaterdag een andere heb.. Laat anders maar ff open ofzo.. Ik krijg toch nooit m'n zin..
Ja mail me anders evenquote:
van plaats ik gelijk hier kijk dan hoef ik geen domme vragen te stellen in de SCquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
De supra gaat zeer zeker mee zondag. Gisteren gloednieuwe apk erop
Dat is tenzij er deze week iets verschrikkelijk mis gaat een feit!
ThaFreak kwam je nu zelf met de auto of wil je meerijden?
Ja vast welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef jozef444 het volgende:
hier nog maar een keer de vraag waarmee ik de SC sloot, iemand misschien nog een kofferbakje voor me vrij zondag als ik kom. Dan heb ik een plekje om men motortroep in te stoppen
net als de vorige keer zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef jozef444 het volgende:
nou alleen nog hopen op goed weer en dan kan ik jullie is laten zien wat een echt voertuig is![]()
niks mis met een 340 hequote:
i know maar ik zal maar niet over die voormalige taartschep van jou beginnenquote:
ik rij wel met de suup meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
De supra gaat zeer zeker mee zondag. Gisteren gloednieuwe apk erop
Dat is tenzij er deze week iets verschrikkelijk mis gaat een feit!
ThaFreak kwam je nu zelf met de auto of wil je meerijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |