quote:Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef broer_L het volgende:
Goeiemiddag iedereen. Bij toeval kwam ik hier terecht op dit forum. Ik ben het broertje van Peurac en las wat hij gepost heeft over mijn auto-tje(http://forum.fok.nl/topic/716786/8/25). En ik wilde ff zeggen dat hij mijn shit niet moet dissen, en dat van de helft wat-ie over mij verteld niks waar is. Idd zitten er 3 kleine roestplekjes op mijn alto, maar verder is het ding puntgaaf, met nieuwe uitlaat....de uitlaat van de gare alfa van peurac daarentegen valt er al bijna onderuit, en de auto heeft al meerdere malen backfire gehad. Mijn alto rijd en start altijd, en kostte maar ¤ 150- met een halve tank benzine en radio/cd speler. En voor ¤ 100 p/m rijd ik 500 km, inclusief benzine en vaste lasten. Ik ga mijn alto-tje een btje opknappen, mochten er mensen interesse hebben laat het ff weten dan post ik af en toe wel wat vooruitgang. En dat peurac roept dat ik niet kan rijden is onzin, ik heb pas een paar maanden m'n rijbewijs, maar nog nooit schade of bekeuringen gehad....peurac reed na twee weken (na het behalen van zijn roze papiertje) al een band (+ LM velg) aan flarden van de auto van m'n pa, en heeft al meerdere malen schade gereden met zijn eigen auto's en met die van m'n pa binnen 1 jaar tijd. Dus rob (peurac) je kan mooi lullen, maar vertel alsjeblieft dan wel de waarheid want uiteindelijk kan ik je er mooi mee dissen. You're punk'd peurac !
![]()
Mocht er nog iemand onderdelen hebben voor een alto '89, let me know !
het wordt niet automatisch bijgeschreven dus het kan idd even duren voor je erbij staat maar ik heb je toegevoegd....quote:Op zondag 3 juli 2005 17:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik sta nog niet op de site
heb me wel aangemeld
Altijd leuk, een eigen intepretatie geven aan mijn inzendingquote:Op zondag 3 juli 2005 18:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wordt niet automatisch bijgeschreven dus het kan idd even duren voor je erbij staat maar ik heb je toegevoegd....![]()
je hebt het echt zelf geschreven hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd leuk, een eigen intepretatie geven aan mijn inzending![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wordt niet automatisch bijgeschreven dus het kan idd even duren voor je erbij staat maar ik heb je toegevoegd....![]()
Ja natuurlijkquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
Iemand kan je wel ff van het station halen hoor.
Ik ben hier op PTA nog nooit de nick "iemand" tegengekomen.. :pquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
Moeten wij ook nog op die kneuzenkermis komen?
alleen als je van plan bent om vol op de bek te gaan, wel voor onze neus he....quote:Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
Peu's idee is makkelijker, plek zat de vorige keer en echt een mini stukje lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind van de Mac aan de Amerikaweg naar Paleis het Loo nieteens zo gek eigenlijk.. Al schiet het wel op als je een klein stukje snelweg neemt (1 afslag verder maar) ipv van door de bebouwde kom..
Ik kwam toevallig vanavond door A'doorn heen op weg terug van Enkhuizen etcetc.. Maar als Peu z'n idee nog makkelijker is dan moet dat ook kunnen lijkt me?
beetje respect he, d'r zitten erbij met meer motorinhoud dan wij bij elkaarquote:Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
beetje respect he, d'r zitten erbij met meer motorinhoud dan wij bij elkaar
dat die veredelde brommer van je sneller is zal niemand van wakker liggen hoor....quote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel raar dan dat ze onze topsnelheid met die extra inhoud niet kunnen halen.
Laat staan de accelleratietijden.![]()
Ik stel gewoon een vraag, beetje lange tenen TF?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat die veredelde brommer van je sneller is zal niemand van wakker liggen hoor....
en tief aub op uit dit topic als je niet bij te dragen hebt.....
Ff een intelligente vraag voor je.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar goed, geen motoren welkom dus op de PTA meet.![]()
mogen wij dan nu eindelijk ook gaan verlangen dat ze die scootersjonnies bij ons weghouden? Of die verdwaalde koekblikzeikerdsquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag, beetje lange tenen TF?
ach flikker op gewoon een vraag.....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag, beetje lange tenen TF?
't zijn meer de antwoorden van je medemodje die de vragen opwerpen dat het soort meet. Ik kan nu wel weer over bomen enzo gaan beginnen, maar daar heb ik nu ff geen zin inquote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ff een intelligente vraag voor je.
Wat is het voor meet? een AUTOMEET, een BROMMERMEET, of een PTA meet?
En als je het antwoord hebt uitgevonden, dan weet je ook of je welkom bent of niet![]()
ik ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
't zijn meer de antwoorden van je medemodje die de vragen opwerpen dat het soort meet. Ik kan nu wel weer over bomen enzo gaan beginnen, maar daar heb ik nu ff geen zin in
Blijkbaar een automeet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ff een intelligente vraag voor je.
Wat is het voor meet? een AUTOMEET, een BROMMERMEET, of een PTA meet?
En als je het antwoord hebt uitgevonden, dan weet je ook of je welkom bent of niet![]()
Leuk.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen als je van plan bent om vol op de bek te gaan, wel voor onze neus he....![]()
Dreigement 1quote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef ThaFreak het volgende:
ach flikker op gewoon een vraag.....
tis eerder trollen met je "kneuzenkermis"
en dan maar zeuren als er zo fel wordt gereageerd op jullie motorrijders hier in PTA....
zo maak je het er zelf naar!
Dreigement 2quote:verder hier weer ontopic of er gaan weer posts verdwijnen en notes verschijnen!
commentaar hierop kan in Feedback van PTA!
Blijkbaar wil mijn collega er een leuke meeting van maken.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar een automeet.Of ik vat de woorden van je collega verkeerd op?
[..]
Jammer.quote:Maakt niet uit, boodschap is duidelijk. Doen maar een meet met alleen auto's dan doen wij onze eigen meets wel.![]()
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef hollander172 het volgende:
Blijkbaar niet.quote:
hey piemol. ik heb je aanmelding nog niet binnenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.Het dreigde even goed te gaan.
als je maar op je bek gaat dan mag het altijdquote:Op maandag 4 juli 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
he effe vraag. Mag ik op de motor komen?
quote:
Omdatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben de eerste meet mei 03 ook door Liquid 007 van het station gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |