quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb jullie aanmelding in het systeem zien staan.
ThaFreak zal binnenkort de website wel bijwerken.
Gezellig!
Nou niet dus. Tering gastjes zijn het. SLETTEN van de bovenste plankquote:
Markjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou niet dus. Tering gastjes zijn het. SLETTEN van de bovenste plank
Paladijn
Had je me moeten uitnodigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Markje
Je had gewoon naar de Wiets + Sbien meet moeten komen, dan had je me eerder meegemaakt
Hij zei meneer tegen mequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:02 schreef jozef444 het volgende:
btw Xtreme meneer waar vandaan moet jij komen ?
wehehe anders had ik er misschien over gedacht om de subaru mee te pakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij zei meneer tegen me
Ik kom vanuit Vorden/ZutphenEn nee, zelfs al zou ik uit tilburg komen: ik durf niet bij jou achterop
Ik zou zo achterop klimmen.. en wat voor Soeb heb je? Impreza Turbo? Neem die dan lekker mee.. veel geiler dan zo'n 2-wieler eik..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wehehe anders had ik er misschien over gedacht om de subaru mee te pakkenwees maar niet bang ik doe t niemand aan om bij mij achterop te klimmen
legacy 1.8, maar ligt een beetje aan t weer welke van de twee ik pak om derheen te gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou zo achterop klimmen.. en wat voor Soeb heb je? Impreza Turbo? Neem die dan lekker mee.. veel geiler dan zo'n 2-wieler eik..
Alexxxquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
WTF kost dat gezeik ook nog eens geld![]()
Schiet lekker op dit dan weer zeg
quote:
Dus je komt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb het geld er wel voor over om die mnooie klassiekers te zien hoor
op autoevenementen bezuinig ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |