Aanvulling hierop: als iemand een Isock of zo´n rubberen hoesje voor de Ipod over heeft, ik houd me aanbevolen. Dat is voor mij het enige pluspunt van de Ipod, coole hoezen. Het tasding van bij de Iriver zit veroorzaakt alleen maar krassen volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
Ik heb nu zo´n 4 maanden een Iriver H320. Lang over nagedacht, veel info vergaard. Heb gekozen hier Iriver vanwege de goedkopere prijs, de radio, het schermpje, het feit dat he prima werkt met pc EN mac (heb beide nl.) De accu goed is, Sennheiser dopjes, externe microfoon, etc.. etc.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
De achterkant van een ipod is een en al bekrast.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
Van een mini niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
De achterkant van een ipod is een en al bekrast.
Iemand een foto? Wil toch wel eens weten hoe dat eruit ziet.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
De achterkant van een ipod is een en al bekrast.
Ik heb geen ipod, ook niks op google gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:42 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Iemand een foto? Wil toch wel eens weten hoe dat eruit ziet.Dan maak ik ook een foto van mijn gehavende Iriver.
![]()
Dat betekent niet dat Fok! stoptquote:Op zondag 10 juli 2005 09:53 schreef super-muffin het volgende:
he, was jij niet op vakantie Geqxon?
quote:Nu wil ik het liefst teruggaan naar It's om dat ding weer aan hun kwijt te kunnen, en een kwaliteitsspeler te kopen, bij It's of ergens anders, ik wil dus het liefst mijn geld terug.
doe ik ook niet, ik geef alleen maar even aan dat er dus toch mensen zijn die de geweldige ipod toch niet zo geweldig vinden.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:10 schreef DeDooieVent het volgende:
En kan dus ook niet als punt voor of tegen gebruikt worden
maar welk model/type heb je dan? in dit topic kan ik het niet vinden.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef DeDooieVent het volgende:
tuurlijk zijn die er, ik ben er 1 van
helemaal niets bijzonders aan, niet qua functie en wat mij betreft ook niet qua uiterlijk maar dat had ik al duidelijk laten blijken in dit topic
geef mij mijn iriver maar
jah oke, maar dit is dus een ipod-gebruiker die ontevreden is over de ipodquote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef DeDooieVent het volgende:
tuurlijk zijn die er, ik ben er 1 van
helemaal niets bijzonders aan, niet qua functie en wat mij betreft ook niet qua uiterlijk maar dat had ik al duidelijk laten blijken in dit topic
geef mij mijn iriver maar
mijn vrouw heeft een mini dingquote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar welk model/type heb je dan? in dit topic kan ik het niet vinden.
als je zegt 'mijn iriver' neem ik aan dat je het type wel weet..quote:Op maandag 11 juli 2005 18:01 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft een mini ding
paar maaanden terug gekocht (2of 3)
wat wil je?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je zegt 'mijn iriver' neem ik aan dat je het type wel weet..
mijn eerste vraag was best duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 05:20 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
wat wil je?
mijn iriver? een h10
wat is nu je vraag? of opmerking?
leeftijden raden was nooit je sterktste kant, maar dat komt omdat je gewoon nog geen verdere levenservaring hebt, kan je niks aan doen, dat hebben Ipod gebruikers wel vakerquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw?Jezus, hoe oud ben je?
kewle sokjesquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef LomarVe het volgende:
[..]
. Dat is voor mij het enige pluspunt van de Ipod, coole hoezen.
goede flamequote:Op woensdag 13 juli 2005 10:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
leeftijden raden was nooit je sterktste kant, maar dat komt omdat je gewoon nog geen verdere levenservaring hebt, kan je niks aan doen, dat hebben Ipod gebruikers wel vaker![]()
Per 6 trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kewle sokjesalleen jammer sat je ze alleen per 5 kan kopen, en je dus heel snel op makrtplaats hebt aangewezen of vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |