Nou heb ik alles weer gemistquote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
Ff het een en ander opgeruimd...
Nu over of iPod of iRivers.
daar heb je natuurlijk wel een versterker tussen zitten lijkt mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:06 schreef donald_dick het volgende:
het is zoiezo overkill om een 1 watt uitgangetje aan te sluiten op je 50/100/120 watt speakers![]()
quote:
Mwah...ik heb mijn ipodje op 25 juni besteld via de officiele apple internet shop, en kreeg de 28ste keurig bericht dat hij werd vervangen door de nieuwe apple ipod in kleur. De levertijd is iets langer geworden, omdat hij pas 5 juli uitkwam, maar toch, ik kreeg de firewirekabel die niet bijgeleverd werd bij de nieuwe maar wle bij de oude ipod gewoon gratisquote:iPod voortaan in kleur
Uitgegeven: 28 juni 2005 17:12
Laatst gewijzigd: 28 juni 2005 17:22
AMSTERDAM - Het is vervelend als je net vorige week een iPod hebt gekocht, maar goed nieuws voor hen die nog geen iPod hadden aangeschaft. Alle iPods komen voortaan uit met een kleurenscherm. De 'gewone' iPod en de iPod Photo zijn daarmee samengevoegd tot één model. Dat maakte Apple dinsdag bekend.
Nee, Windows PC's dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ipods kan je op elke hoek van de straat krijgen, het is net drugs
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn hequote:
Kom jij weer. Ik zeg Windows PC's dus ik bedoel Windows PC's, en geen PC's met linux of unix of oswarp of beos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he
je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus
vermakelijke reactie weer walfred
mensen die een mac hebben zijn net gothics
kijk ons eens anders zijn
Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneusquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
tja nou ja, als 82 procent van de mensen een windows-pc heeft dan zal dat wel de beste zijn he
je bedoelt trouwens een x86 pc, hier kan ook linux of unix of oswarp of beos op, alleen geen tiger en andere mac os'en, maar ook de mac gaat over op INtel processors hahaha dus wordt het een x86 platform en dus komt er een x86 mac os en dus en dus en dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom jat je dingen die ik zeg uberkneus
de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:45 schreef Remzz het volgende:
Het ging me gewoon ff om de woordkeuze
Jij snap hetquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
de combinatie Duits-Nederlands zint jou niet?
Gelukkig is het de laatste dagen wat rustigerquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:50 schreef Asmodean het volgende:
Wat zullen de modjes een hekel hebben aan dit topic
Whahaha! ROFL!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef Steve-O het volgende:
nieuwe ipod[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/11.gif]afbeelding][/url]!
in iTunes kan je een volume aanpassing doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef s0d het volgende:
nope![]()
puur mp3.. en het is belangrijk dat hij goed met hoge bitrates overweg kan, livesets zoals gezegd..
en mss nog wel het belangrijkjste: het volume! (ben slechthorend)..
ervaringen ?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
en zoiets staat ook op nytimes.comquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef Steve-O het volgende:
nieuwe ipod[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/11.gif]afbeelding][/url]!
Whahaa, ja, zo kun je het ook bekijken hequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
moah ik denk laat ik de leegheid van de gebruikte argumenten weer eens benadrukkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Whahaa, ja, zo kun je het ook bekijken he![]()
Mensen die een Mac kopen, doen dat om een hele andere reden dan de reden dat mensen een iRiver kopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
moah ik denk laat ik de leegheid van de gebruikte argumenten weer eens benadrukken
maar nu vind tonks mij een ubernerd...........mijn leven heeft geen zin meer
Nee, leg eens uit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Mensen die een Mac kopen, doen dat om een hele andere reden dan de reden dat mensen een iRiver kopen.
Duidelijk?
Mensen die een Mac kopen, doen dat vanwege de kwaliteit van Apple.quote:
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
Wat een onzinquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Mensen die een Mac kopen, doen dat vanwege de kwaliteit van Apple.
Mensen die een iRiver kopen, doen dat (vaak) om het alternatief zijn. Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
whaahhaaa, dit slaat echt kant noch walquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Mensen die een Mac kopen, doen dat vanwege de kwaliteit van Apple.
Mensen die een iRiver kopen, doen dat (vaak) om het alternatief zijn. Er zijn geen mensen die een Mac kopen om het alternatief zijn.
Op welke bronnen baseer jij je dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk als je het zo makkelijk kan weerleggen, zakkenwasser.
Zit je nu lekker met je iriver te frikfrunnikken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ik wist dat het weer lachen zou worden
dank je walfred![]()
quote:
je gaat vooruitquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
zakkenwasser.
Oh ok, dan weet ik dat ook weer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]veel beter dan:
[..]
je gaat vooruit
en nee hoor, dat doe ik alleen als ik reis, ik zit nu achter mijn laptop, om jou te lachen
als je had opgelet, dan weet je dat ik reeds al mijn argumenten genoemd heb. Wat je niet hebt gevat is dat ik de beide spelers bezit, as in, mijn vrouw heeft een ipodquote:
Zou je niet eerst is gewoon ingaan op mijn vraag?quote:
kan hij niet, hij kan alleen klagen over de argumenten van de ander, en zeggen dat de ander zo slecht beargumenteerd, terwijl er hier nu maar 1 is die zichzelf belachelijk maaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zou je niet eerst is gewoon ingaan op mijn vraag?
Die over op welke bronnen jij je baseert enzo...
Je hebt een vrouw?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
als je had opgelet, dan weet je dat ik reeds al mijn argumenten genoemd heb. Wat je niet hebt gevat is dat ik de beide spelers bezit, as in, mijn vrouw heeft een ipod
ze had eerst een phillips HDD065 maar dat was een drama, heb er nog 1 liggen hier...echte afrader
toen heeft ze een ipod gekregen van mij (ik had toen mijn thomson lyra PDP2800 2,5 inch 10 GB bakbeest mp3 speler)
pas daarna heb ik voor mezelf die iriver gekocht, juist omdat dat voor mij vanaf die lyra een echte upgrade was.
eindelijk kleurenscherm, radio, voice recording en text weergave en behoud van DRM vrije en volwaarig UMS speler (de PDP maakte wel zelf zijn database in orde als je er mp3's naar had gesleept)
de ipod was in mijn ogen alleen een verkleining van de PDP2800
ik ken beide spelers en ik heb alleen aangegeven op welke punten de ipod voor mij niet voldoende biedt, daarnaast heb ik een afdoende geluidsinstallatie om ook de geluidskwaliteit onderling te vergelijken
dat wraen mijn argument
Zo lok je geen discussie uit, nee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef Asmodean het volgende:
[..]
kan hij niet, hij kan alleen klagen over de argumenten van de ander, en zeggen dat de ander zo slecht beargumenteerd, terwijl er hier nu maar 1 is die zichzelf belachelijk maakt![]()
Walfred
![]()
![]()
Hij kiest een iriver omdat de iPod breezah is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Oud en wijs genoeg om voor een iriver te kiezen ipv voor een breezah-iPod
Ik vind de iriver H10 anders een schitterende speler.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken: deze mensen zijn een beetje wereldvreemd en hebben een soort afkeer gekregen voor mensen die kijken naar het uiterlijk van dingen. Dat komt omdat ze dat zelf niet doen. Daarom nemen ze expres een mp3speler die er niet uitziet en het verklaart ook waarom ze niet op vlekken op hun kleding e.d. letten.
Aanvulling hierop: als iemand een Isock of zo´n rubberen hoesje voor de Ipod over heeft, ik houd me aanbevolen. Dat is voor mij het enige pluspunt van de Ipod, coole hoezen. Het tasding van bij de Iriver zit veroorzaakt alleen maar krassen volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
Ik heb nu zo´n 4 maanden een Iriver H320. Lang over nagedacht, veel info vergaard. Heb gekozen hier Iriver vanwege de goedkopere prijs, de radio, het schermpje, het feit dat he prima werkt met pc EN mac (heb beide nl.) De accu goed is, Sennheiser dopjes, externe microfoon, etc.. etc.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
De achterkant van een ipod is een en al bekrast.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef LomarVe het volgende:
Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan ontdekken is het bepaald niet krasbestendige uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |