Valt eigenlijk best wel mee hier..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is het koud hè?
Dan moet je juist met een demente neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het is vrij lullig als je de verkeerde naam noemt in bed.
Waarom denk je dat ik al m'n wijven slet noem?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Leer dan ook een lullig (geil) koosnaampje te gebruiken
Dan maak je dat soort suffe fouten nooit meer
Neuuuh, zit ik m'n sigaretje al te roken, denken zij dat er nog geneukt moet wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan moet je juist met een demente neuken.
Dat is een kwestie van goed richten en het resultaat uitmeren over haar gezicht, wedden dat ze dan wel weet dat haar tijd is gekomen en dat ze moet opzouten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neuuuh, zit ik m'n sigaretje al te roken, denken zij dat er nog geneukt moet worden.
Of dat ze na het pijpen vraagt of je nu al bent klaargekomen, terwijl ze het sperma van haar bek veegt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neuuuh, zit ik m'n sigaretje al te roken, denken zij dat er nog geneukt moet worden.
Of dat ze vergeet haar kunstgebit uit te doen en ze stikt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of dat ze na het pijpen vraagt of je nu al bent klaargekomen, terwijl ze het sperma van haar bek veegt?
Zeker nog nooit naar een gangbang geweest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van goed richten en het resultaat uitmeren over haar gezicht, wedden dat ze dan wel weet dat haar tijd is gekomen en dat ze moet opzouten?
url?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb net die foto's van Yvonne gezien in het rate een kont topic. Nu zou ik maar wát graag dement zijn.
Neenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeker nog nooit naar een gangbang geweest?
Heb ;m inmiddels al gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |