Bewust ogen dichtdoen en omdraaienquote:Op maandag 4 juli 2005 08:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....
ik kan er dus niet om heen...![]()
Coolquote:Op maandag 4 juli 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:
Ow heb ik al verteld dat ik ga schaken ?
FOK-GOT partij
Het is de moeite zeker waard !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool![]()
Wil ik trouwens nog steeds leren.
Doorgaans word ik geschaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef Enyalius het volgende:
alles wat te maken heeft met schaken laat ik aan me pa over.
ken zelf de basis en met de top van de slechtste meekomen
quote:
vind hier de weg naar Godquote:Op maandag 4 juli 2005 09:47 schreef FuifDuif het volgende:
Waar is God? Hoe kunnen we Hem vinden?
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:47 schreef FuifDuif het volgende:
Waar is God? Hoe kunnen we Hem vinden?
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:46 schreef Mirage het volgende:
Oversight is gék op smileys.
quote:soms ben ik jalours op ze... ik weet wel beter maar het voelt soms alsof hij meer tijd met zijn smileys doorbrengt dan met mij...
Correct answer. Your score: 10 pointsquote:Op maandag 4 juli 2005 10:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]
als ik bij m'n smiley's ben zijn mijn gedachten, hart, én erecties tóch bij jou hoor droomprinsesje !!!
![]()
![]()
Vanavond... oh ! je bedoelt die uren die mensen meestal samen doorbrengen maar waar de mijne weer eens overwerkt.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Correct answer. Your score: 10 points![]()
Jij gaat vanavond vast een fijne avond tegemoet.
mmmm.... overwerk heyquote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vanavond... oh ! je bedoelt die uren die mensen meestal samen doorbrengen maar waar de mijne weer eens overwerkt.
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:07 schreef Enyalius het volgende:
een paar images die je kon genereren door je eigen tekst er in te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Funny/ meer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |