Hier ookquote:
Wat een kutnummer is dat zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:48 schreef Tha_T het volgende:
Toontje Lager - Stiekem Gedanst
en alweer afgelopen... korte muziek, die Dwarvesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef Litso het volgende:
Dwarves - Let's Get Pregnant
De Acoustische versie?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Felix da House Cat - Silver Screen
Thx voor de tipquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pete Yorn - Life On A Chain
T, dit is echt iets voor jou! Pete Yorn, moet je een keer luisteren
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Stuart het volgende:
Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
Waar bleef je nouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:48 schreef Tha_T het volgende:
Eminem - Mockingbird (Produced By Eminem)
Stucadoor moest perse stucen achter de PCquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar bleef je nou![]()
3 Doors Down - Living This Lie
Ik wist het welquote:
Strange Conditions vind ik ook leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wist het wel
Vooral de nummers Life On A Chain en Just Another![]()
Athlete - Street Map
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:01 schreef Tha_T het volgende:
Matchbox 20 - Bent
Die is inderdaad gaaf!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Strange Conditions vind ik ook leukplus bovenstaande
Ik heb er nu een paar om te proberen gedownload en ik ga maandag eens op zoek in de CD-zaak denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is inderdaad gaaf!!
Heb je zijn album al?? Hij heeft er twee. Ik ga van de week kijken voor de tweede.
Ik had twee weken geleden bijd e Fame Chariot van Gavin Degraw gekocht en dat meisje bij de Fame zei dat ik maar eens Pete Yorn moest gaan proberen! Nooou... gelijk had ze! De stem van die gast
Ik heb net zijn tweede cd (2 minuten geleden) gekocht via eBay voor ¤ 6,97 incl verzendenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar om te proberen gedownload en ik ga maandag eens op zoek in de CD-zaak denk ik. Ik moet eens live-opnames zien te bemachtigen van die gast
A Perfect Circle - 3 Librasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:10 schreef Tha_T het volgende:
A Perfect Circle - Blue
Goed bezig men. Eens kijken of ze me in de platenzaak kunnen helpen anders word het ook ebayquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net zijn tweede cd (2 minuten geleden) gekocht via eBay voor ¤ 6,97 incl verzenden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |