whaha goed plan !!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Of er moet een avater komen met Dizers hoofd met een dildo![]()
Jimmy Geduldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef mark_03 het volgende:
Zo is het maar net. Wat ik ook niet snap is dat Jimmy Geduld stemmen krijgt ... bleh, wat een sukkel vind ik dat. Hij staat dan ook tegenover mijn "held" Willem Ruis, en het wordt nog spannend ook.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Oooiii.
Iets vriendelijker mag ook wel hoor.quote:
Nee, want je hebt ineens die lelijke ava weer.quote:
Uhuh, en dat blijft zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ineens die lelijke ava weer.
Wat een ontzettend domme reactie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, wanneer kom je nou uit de kast?
Wat is er toch met je, je valt op de lelijkste vrouwen en ze lijken allemaal op een man
Om een paar voorbeelden te noemen:
Venus Williams.. is zowat een man..
Hind... draagt graag een snor
WTFquote:
Omdat dit mijn echte avatar was.quote:
Maar die andere was zo mooi.quote:
waarom in godsnaam? die andere is veel mooierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef BVO het volgende:
Uhuh, en dat blijft zo.
Deze kleuren zijn wat mooier en sprekender.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom in godsnaam? die andere is veel mooier
hij's lelijk.............................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met deze Hind avatar.
Dat ie een stuk lelijker is dan die andere.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met deze Hind avatar.
Ze kijkt alsof ze moet schijten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze kleuren zijn wat mooier en sprekender..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:38 schreef babette21 het volgende:
ik wil ook 'n nieuwe ava, maar ik weet niet wat..............
Nee, die van jou trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's lelijk.............................
Had je die ava gister ook alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef MissBliss het volgende:
Hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |