Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahaha, ook qua zuipen??
Gaat je toch tegen vallen denk ik.![]()
Maar even goede fokkers, er wordt nie geknokt, dan spreken we wel een andere datum af
Ik ookquote:
Dan kan je naast mij komen zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb nog steeds een slaapplek nodig..![]()
Yo dude, gaan we nog de hort op tijdens die meet??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef laffer_en_static-meeting het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal harrie neuken??
Jij bied er 1tje aan?quote:
Oeps.. Vergeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
Heeft iemand Opa (sanctasimplissimus) al gewaarschuwd??
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
Weet ik niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.
wel als je je enorme lul laat amputeren en er een gat voor laat aanbrengenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef Priapus het volgende:
Mag ik als matroosje?
Studenten hebben nu eenmaal minder inkomsten dus ook minder te besteden. Je zou kunnen overwegen om daar eens rekening mee te houden en het *bedrag* aan te passen aan de inkomsten van de persoon die wil komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef static het volgende:
Ik ben een student en heb 50 euro te besteden. Ben ik welkom?
*proest*
Nee. Een meet zoals deze kost geld. Veel geld.
Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |