Tis al zowiezo erg dat hij laffer vergeetquote:
Hier ook!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Staat in agenda en in telefoon, met alarm!
Er komen wel aardig veel mods hequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
die nog geen mod is
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciterenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
We praten over vanalles behalve het forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komen wel aardig veel mods he?? Gaan jullie dan allemaal tactieken bespreken over hoe je het best slotjes kan zetten enzo
?
Mooi zo, kan je mij opvolgen daar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciteren [afbeelding]
quote:
ze willen golfert eruit werkenquote:
Oftewel: Kut-Newbiequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik was Laffer heul niet vergeten, maar bewust weggelaten. Want die is geen SHO-mod dus sloeg het nergens op dat "Het SHO-kliekje" hier kwam.
Kzal es na-vraag bij iteejer doen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ze willen golfert eruit werken![]()
en jij weet dit nog niet eens??![]()
Whehe, goed argumentquote:
Waarom kom ik dan nogquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef static het volgende:
[..]
We praten over vanalles behalve het forum.
Ik ben daar zo goed in..quote:
Komde toch nie..quote:
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.quote:
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.quote:
Hahaha, ook qua zuipen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.
Goede reden, laffer.quote:
lees eerst es mijn andere postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |