jep usm98 speelde ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef Otpor het volgende:
Vroegâh was ik helemaal verslaafd aan Ultimate Soccer Manager 98-99, van Sierra. Speel ik af en toe nu nog, maar dan op mijn 98 bak, want XP pakt hem niet.
Was toen in die tijd qua speelbaarheid de allerbeste, jammer dat er nooit echt een opvolger voor is gekomen.
Tegenwoordig vind ik FM 2005 de beste.
Ik ook. dat was veruit de beste voetbalmanagement game in die tijd. En had een 2d engine! dat gaf het een gigantische voorsprong op cm destijds voor mij. En het ging redelijk snel...leuk spel was t. Speelde t laatst weer even, maar het is niet meer hetzelfde...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef Otpor het volgende:
Vroegâh was ik helemaal verslaafd aan Ultimate Soccer Manager 98-99, van Sierra. Speel ik af en toe nu nog, maar dan op mijn 98 bak, want XP pakt hem niet.
Was toen in die tijd qua speelbaarheid de allerbeste, jammer dat er nooit echt een opvolger voor is gekomen.
Tegenwoordig vind ik FM 2005 de beste.
Iemand die zich Fifa Soccer Manager nog herinnerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik ook. dat was veruit de beste voetbalmanagement game in die tijd. En had een 2d engine! dat gaf het een gigantische voorsprong op cm destijds voor mij. En het ging redelijk snel...leuk spel was t. Speelde t laatst weer even, maar het is niet meer hetzelfde...
Dan had je altijd Hans Kraaij sr die wijze tips ging uitdelen, dat was altijd dolle pret!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:04 schreef freiss het volgende:
Competitie Manager van Davilex is ook zeer goed!
inderdaad, die heb ik ook ooit eens gespeelt ,was ook erg leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:51 schreef mordradead het volgende:
was ik net m'n kamer aan het opruimen, kom ik de cd van co adriaanse nogwat manager tegen... topcoach dus ook een topspel
Toen ik het onlangs nog een keer speelde viel me ineens die vreselijke kutmuziek op! Maar tegenwoordig idd wel aardig gedateerd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik ook. dat was veruit de beste voetbalmanagement game in die tijd. En had een 2d engine! dat gaf het een gigantische voorsprong op cm destijds voor mij. En het ging redelijk snel...leuk spel was t. Speelde t laatst weer even, maar het is niet meer hetzelfde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |