Rebusje maar doen dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Vergeten niet. Ik heb hem een aantal keer zien optreden, met Harry Muskee.
Ik weet alleen zijn naam niet
Ach, wat mij betreft zou er een verbod moeten komen op vragen over Finse trashmetalbands, maar daar houdt ook niemand zich aan, nietwaar TSE?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
mag eigenlijk niet van ranja, maar als er echt niemand is die het weet.....
ik heb pas mijn eerste album van children of bodom gedowndquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft zou er een verbod moeten komen op vragen over Finse trashmetalbands, maar daar houdt ook niemand zich aan, nietwaar TSE?![]()
Et tu, Dolle Hond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb pas mijn eerste album van children of bodom gedownd
Mooie rebusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:00 schreef GLO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hiervan alleen het eerste deel...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb pas mijn eerste album van children of bodom gedownd
dan laat je toch een ander de vraag stellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie rebus
nuy weet ik em, maar ik ga em niet antwoorden, want ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag
Nog ietsje mooier gemaaktquote:
Ja zegquote:nuy weet ik em, maar ik ga em niet antwoorden, want ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het zoeken naar John LeGrand?
Ah, die had ik nog niet eens goed bekeken. John Lagrandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef GLO het volgende:
[..]
nu ik een rebus gemaakt heb, moet ik streng zijn...
Ja en neee...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef Neleos het volgende:
John LaGrande dan?
Hè hèquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, die had ik nog niet eens goed bekeken. John Lagrand
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Gambolputty het volgende:
The Shorts?
George was toch te herkenbaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef GLO het volgende:
Culture Club
Voor mij niet. De band kwam me wel bekend voor maar ik kon het in combinatie met een zangeres niet plaatsenquote:
Allevier. Al ben ik hun namen inmiddels vergeten. Behalve die linker vent. Dat is John Moss, de drummer en Georges toenmalige vriendje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
George was toch te herkenbaar?
GLO +1
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mij niet. De band kwam me wel bekend voor maar ik kon het in combinatie met een zangeres niet plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |