Ook dat zou kunnen en ook dat heeft er niets mee te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand uit South-East Los Angeles?
Het lijken verdorie wel vrijmetselaarsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:06 schreef GLO het volgende:
En op hun hand dragen de supporters van het logo vaak een zwart kruis:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht..: Straight Edge?
quote:Straight edge is een levensstijl. Een stijl die zich kenmerkt door het niet drinken van alcohol en het niet gebruiken van sigaretten en andere drugs. Het zwarte kruis dat veel straight edgers vrijwillig op de handen zetten is een symbool hiervoor, ter onderscheiding van andere die wel drinken en roken.
Straight edge wordt ook wel als sXe geschreven. Men zegt dat het symbool X oorspronkelijk werd gebruikt voor minderjarigen die geen alcohol mochten gebruiken. Zij kregen bij hun entree in een dans- of concertzaal een zwart kruis op hun hand gestempeld.
Hoe heette dit one-hit-wonder?quote:Tienkoppige, geëngageerde reggae- en skagroep uit Haarlem. Dankzij hun optreden in VARA's Popkrant met het aanstekelijke liedje The Right Side Won (een aanklacht tegen de Falklandoorlog) raakt hun carrière in een stroomversnelling. De single staat tijdens kerstmis 1983 op de derde plaats van de Top 40.
Die krijg je er gratis bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef GLO het volgende:
Over dat uitroepteken twijfelde ik...
Zijn wij de enigen online of zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Queen
Fuck...hij was gisteren toch in dat programma op Ned 3 met Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gedachte was bij mij ook al boven gekomen![]()
Wellicht iets lastiger:
[afbeelding]
Wie?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Fuck...hij was gisteren toch in dat programma op Ned 3 met Matthijs van Nieuwkerk?
Daar heb ik hem ook gezien ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Fuck...hij was gisteren toch in dat programma op Ned 3 met Matthijs van Nieuwkerk?
Naam heb ik niet onthouden![]()
Yepquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:10 schreef Gambolputty het volgende:
Tony Overwater?
Die ken ik niet. Tony Onderwater ken ik dan weer wel, dat was een typetje van Bert Klunder in een show van Brigitte Kaandorp.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tony Bovenwater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |