Ik heb wel eens een mooiere foto van haar gezienquote:
oplossing: een week lang niet posten dan ziet niemand hem...dit topic zal ook niet lang blijven hangenquote:
Wil je me dood hebben of zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
oplossing: een week lang niet posten
Zeg, ik kan Dizer geen week missen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
oplossing: een week lang niet posten dan ziet niemand hem...dit topic zal ook niet lang blijven hangen![]()
Ja die Sharapova is pas een lady zeg met dat gekrijs.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:05 schreef MaxPowered het volgende:
Die gore kut-williams ook...
Das net een kerel en ze slaat net een kerel
Als je die avatar neemt vind ik je onsterfelijk tof Dizerquote:
En ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je die avatar neemt vind ik je onsterfelijk tof Dizer
Zei je watquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is currahee niet van BoB?quote:
Klopt, ik heb ook altijd een BoB avatarquote:
Off topic:quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook altijd een BoB avatar
MAAR NU EVEN NIET![]()
Nu pas.quote:
Das ook echt supergoed gewoon!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:20 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Off topic:
Ik ben gisteren toevallig weer begonnen met BoB. De eerste twee delen heb ik weer gekeken. Schitterend! Vooral die gast van Friends die ontzettend genaaid wordt (figuurlijk dan).
Ksal zo eens kijken... Heb ook de tinbox iig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das ook echt supergoed gewoon!!
Ik heb een maand geleden nog een ultieme BoB box gekocht, zie daarvoor mijn dvd verzameling
Ga jij je mond eens spoelen, cultuurbarbaar.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef Crazykill het volgende:
Wie is die chick in je avatar?
Beev, wanneer kom je nou uit de kast?quote:
true, truequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Venus Williams.. is zowat een man..
Hind... draagt graag een snor
Kijk, ik ben niet de enige die er zo over denktquote:
Hind is heul niet lelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, wanneer kom je nou uit de kast?
Wat is er toch met je, je valt op de lelijkste vrouwen en ze lijken allemaal op een man
Om een paar voorbeelden te noemen:
Hind... draagt graag een snor
Benen gespreid en Playboy: matcht niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef speknek het volgende:
Speaking of which, ik had inmiddels wel verwacht dat die Alice Hoes met d'r benen gespreid een playboy photoshoot in the pocket zou hebben. Weet iemand waarom dat nog niet gebeurd is?
Ik lees ook de articelsquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Benen gespreid en Playboy: matcht niet..
In Playboy horen mooie vrouwen te staan dus Alice Hoes en Playboy: matcht niet..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Alice van Idols, je had de openingspost best mogen lezen hoor
Ah ja, voor iemand supporteren kan alleen als je er op geilt, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
Het helpt wel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, voor iemand supporteren kan alleen als je er op geilt, natuurlijk..
FF offtopic: Wat heb jij nou voor avater, Nol is de held van RTL shop. en jij hangt coke aan z'n neus??quote:
Tssssssssk...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
En omdat ie nou heeft verloren, moet ik een week lang met een kutavatar rondlopen van Aliceuit Idols!
Zwak hoor.quote:
Ik heb nu de mooiste avatar ooit.. dus kan me geen bal schelen wat je vindtquote:
Een slecht verliezer, dat ben je.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nu de mooiste avatar ooit.. dus kan me geen bal schelen wat je vindt
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een slecht verliezer, dat ben je.!
Ze is uitgepijpt...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Wokkel1982 het volgende:
Waar is je avatar?
idols is idd kutquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
...had godverdomme moeten winnen! En omdat ie nou heeft verloren, moet ik een week lang met een kutavatar rondlopen van Aliceuit Idols!
En ik maar denken, Sharapova die wint wel en mag BVO lekker een week lang met een kutavatar rondlopen![]()
![]()
Die avatar daarentegen mag er best wezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |