Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:04 schreef Weemz het volgende:
Friesland, 5 sterren camping
Hmz, vind hem beetje gaar. Die linker lijkt net alsof hij kaal is ofzo door die muts... en zijn ze niet beetje frisjes gekleed om te skieën?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.mannersism.net/images/beefcake/AnF-skiliftduo.jpg
Yeah fuckin' right.
Ja, daarom. Dat ongeloofwaardige. Mensen in hun ondergoed in de sneeuw enzo... en dan wel skischoenen aan natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Camoth het volgende:
Hmz, vind hem beetje gaar. Die linker lijkt net alsof hij kaal is ofzo door die muts... en zijn ze niet beetje frisjes gekleed om te skieën?![]()
Het is niet voor niets in sepia gezet en met een erg wazige achtergrond.. dan zie je niet dat het hoog zomer isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat ongeloofwaardige. Mensen in hun ondergoed in de sneeuw enzo... en dan wel skischoenen aan natuurlijk....
Ja, laat die schoenen dan tenminste ook wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat ongeloofwaardige. Mensen in hun ondergoed in de sneeuw enzo... en dan wel skischoenen aan natuurlijk....
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik bedoel, dat is toch volstrekt buiten proportie?.
Mjah, schijnt veel voor te komen in de (Amerikaanse) homo-scene. "A man's torso and the legs of a woman."quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]Echt zo'n patsertje die alleen borst en armen traint. Hoe triest!
sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is een beetje ingekakt hier, zo lijkt het wel..
Niet alleen in de homo-scene hoor. Ik zie genoeg breezerknulletjes lopen die er zo uitzien. Hetero dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, schijnt veel voor te komen in de (Amerikaanse) homo-scene. "A man's torso and the legs of a woman.".
Ik hou van jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik een jachtgeweer had gehad, dan was zijn jonge puberleventje nu bloederig ten einde gekomen..
*stil*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r rijdt hier buiten een bendelid van de kleutermaffia rond op een opgevoerd scootertje. Vrooeeem! Vrooeeem! En af en toe toeterend. Bweeep! Vrooeeem! Bweep! Bweep!.
Als ik een jachtgeweer had gehad, dan was zijn jonge puberleventje nu bloederig ten einde gekomen..
En jij hebt natuurlijk ook geen jachtgeweer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
Hier heeft de kroeg op de hoek laaif muziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |