jij bent duidelijk nieuw hier.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:12 schreef Rodney1988 het volgende:
Hmm.. merk ik daar een schaamte bij Babette?? Ben jij soms een beetje bang dat die acteur of actrice door iemand anders de grond in word ge"fokt" ...![]()
![]()
Ik ben hier al een aantal maantjes, dus inderdaad een beetje nieuw , maar Babette het valt mij wel op dat jij heel veel acteurs te min vind enz.. maar misschien moet jij maar een baan bemachtigen bij de SOAPSquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nieuw hier.......
a] de cast van gtst bestaat al jaren uit miskleumen; zelfs als ze dat niet zijn dan worden ze dat binnen no time wel onder invloed van een andere eerste klas debiel...
b] de enige die een beetje tof is, is Marnix [die kale], en die hoef ik lekker met niemand te delen, want hij schijnt niet in de smaak te vallen bij de kuddedieren.....
ik leg de lat graag hoog..... maar: degene die bij mij in de + staan, krijgen dan ook alle lof!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben hier al een aantal maantjes, dus inderdaad een beetje nieuw , maar Babette het valt mij wel op dat jij heel veel acteurs te min vind enz..
misschien????? uiteraard, zul je bedoelen....quote:maar misschien moet jij maar een baan bemachtigen bij de SOAPSmisschien word het uiteindelijk alleen maar beter
![]()
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloedquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef Rodney1988 het volgende:
Echt jammer , dat je niet bij je huidige baan gemist kan worden hoorhaha
En sommigen mogen terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloed
wordt tijd dat ik die bij gtst ook eens in ga zetten: dag Stefano, dag Ludo..... [to start with]
Dat is waar... maar het was een tof personage.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
neehee, wat hadden we nou gezegd: voor Victoria is het beter dat ze eruit is*,
en bovendien moet voorkomen worden dat Isabella aan het Ludo-syndroom gaat lijden......
blijven opletten he....
* zie shockdoc
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.quote:je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Hoop dat ze wel net zo tof blijft als de eerste keer.quote:
Mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Nou ja.. en wie adoreer jij dan wel niet??![]()
Amenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.
Ik merk het. Je hebt Sander Foppele terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloed
wordt tijd dat ik die bij gtst ook eens in ga zetten: dag Stefano, dag Ludo..... [to start with]
Scheer je weg! Helen Helmink was coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:48 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar die verrimpelde oude taart van een Bruni Heinke wil ook terug in de soap! en hilde de mildt, maar die zouden ze toch niet aannemen .. hoop ik...
![]()
Dat was leuk! Lisette met der voodoo poppetjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:08 schreef Rodney1988 het volgende:
En dan komt die lisette cker ook weer terug om Helen af te slachten??ik weet nog wel dat Rik en Anita toen opgesloten waren in de flat van Helmink en toen aten ze hondenkoekjes hahaha
![]()
maar helmink moet dan niet DAT ARROGANTE broertje meenemen, maar dat mens zou wel nooit terug komenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was leuk! Lisette met der voodoo poppetjes
Bennie de Haan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:21 schreef Rodney1988 het volgende:
Trouwens... Dian back in town...een reden om Bennie de Haan weer terug te sturen naar Meerdijk![]()
![]()
Nee, Koos presenteerde de gala uitzending in 1995quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....
iedereen was ineens hartstikke soft, incl. miss Dekker!!!!![]()
en 't had nog een suf eind ook: oh jee, 't was allemaal maar 'n droom........![]()
Sorry, het is Bennie den Haan.. en ik gebruikte ze echte naam.. maar ik bedoel eigenlijk dat Remco Terhorst wel weer terug mag keren..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bennie de Haan?
Heb nog geen koffie gehad.. vertel..??
Aaah!! Remco is gaafquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Sorry, het is Bennie den Haan.. en ik gebruikte ze echte naam.. maar ik bedoel eigenlijk dat Remco Terhorst wel weer terug mag keren..
da's alweer teruggedraaid..... bij ONM hebben ze al moslims genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |